• thelmiss

Mindre kåt vid 40? Min kille vill inte ligga!

Hej!

Haft en på många sätt helt fantastisk relation de sista två åren. Min kille är 12 år äldre än mig, han är 42. Sista året har hans sexlust avtagit dramatiskt, i början hade vi väldigt mycket sex men nu blir det mer och mer sällan. Det kan gå ända upp till 2 månader, han har ingen lust! 

Jag har försökt ge honom tid, inte pushat, försökt stötta, men nu känner jag själv att detta blir ett problem för mig, då jag själv önskar vara väldigt sexuellt aktiv.
    Ibland vet jag att han "tvingar sig själv att ligga", dvs, han blir ju kåt när han låter mig ta på honom. Men det är ju inte heller direkt tändande för mig när han gör det "för att vara snäll".

Vi har annars en väldigt fin relation på många sätt. Han pratar om att han kanske har minskad testosteronnivå nu efter 40 och ska ta tester för det, hjälper sånt? 

Vad gör man? Jag älskar honom, men jag älskar sex ungefär lika mycket också...

/Sexuellt otillfredsställd flickvän

• Svar på tråden Mindre kåt vid 40? Min kille vill inte ligga!
  • Daniel1986
    thelmiss skrev 2018-10-13 13:24:50 följande:

Hej!

Haft en på många sätt helt fantastisk relation de sista två åren. Min kille är 12 år äldre än mig, han är 42. Sista året har hans sexlust avtagit dramatiskt, i början hade vi väldigt mycket sex men nu blir det mer och mer sällan. Det kan gå ända upp till 2 månader, han har ingen lust! 

Jag har försökt ge honom tid, inte pushat, försökt stötta, men nu känner jag själv att detta blir ett problem för mig, då jag själv önskar vara väldigt sexuellt aktiv.

Ibland vet jag att han "tvingar sig själv att ligga", dvs, han blir ju kåt när han låter mig ta på honom. Men det är ju inte heller direkt tändande för mig när han gör det "för att vara snäll".

Vi har annars en väldigt fin relation på många sätt. Han pratar om att han kanske har minskad testosteronnivå nu efter 40 och ska ta tester för det, hjälper sånt? 

Vad gör man? Jag älskar honom, men jag älskar sex ungefär lika mycket också...

/Sexuellt otillfredsställd flickvän

Lider med dig! Min fru har knappt någon lust kvar heller! Vi är jämn gammla! Min lust blir bara starkare o längtan större. Men hon har knappt nått kvar alls. :/
  • thelmiss

Jag köpte rosenrot till min kille, för vi kan ändå prata om problemet liksom, det hjälpte tillfälligt (sen glömmer han att ta dem konstant). Kanske något att ge din fru :) Trodde aldrig jag skulle hamna i ett sånt här problem! Med personen jag vill dela livet med.

• Anonym (U)

Vad har du gjort för att han ska bli kåt på dig då?

• Daniel1986
    thelmiss skrev 2018-10-13 13:37:59 följande:

Jag köpte rosenrot till min kille, för vi kan ändå prata om problemet liksom, det hjälpte tillfälligt (sen glömmer han att ta dem konstant). Kanske något att ge din fru :) Trodde aldrig jag skulle hamna i ett sånt här problem! Med personen jag vill dela livet med.

Tråkigt om det slarvas o glöms bort när ni hittat något som hjälper :/

Jag har gett massvi med förslag och ideer men intresset finns inte så man ger ju uop tillslut :(
  • thelmiss
    Anonym (U) skrev 2018-10-13 13:44:58 följande:

Vad har du gjort för att han ska bli kåt på dig då?

Typ allt. Ingenting funkar. Om ja försöker ta på honom tar han bara bort händerna, eller om han märker att jag försöker kyssa honom neråt avbryter han mig. Han säger att han helt enkelt inte är kåt...
  • Anonym (Samma)

Min man fyller 40 nästa år. Jag är ca 10 år yngre och vi har samma problem. Det suger verkligen musten och självkänslan ur en :(

• Daniel1986
    Anonym (Samma) skrev 2018-10-13 17:45:05 följande:

Min man fyller 40 nästa år. Jag är ca 10 år yngre och vi har samma problem. Det suger verkligen musten och självkänslan ur en :(

Man blir att känna sig bra värdelös o ensam
  • Pabloescobar

Jobbigt sånt dära sex som är så underbart! Du får köpa kamagra åt honom så blir han kåtare och hårdare! Annars så skriv pm så kan vi ses och lek lite :)

• Anonym (U)
    thelmiss skrev 2018-10-13 17:01:40 följande:

Typ allt. Ingenting funkar. Om ja försöker ta på honom tar han bara bort händerna, eller om han märker att jag försöker kyssa honom neråt avbryter han mig. Han säger att han helt enkelt inte är kåt...

Hur är din kropp jämfört med när ni träffades? Vad har du gjort för att behålla det han tände på?
  • Anonym (Samma)
    Anonym (U) skrev 2018-10-13 18:54:27 följande:

Hur är din kropp jämfört med när ni träffades? Vad har du gjort för att behålla det han tände på?

Vad är det för fråga? Vi har levt ihop i 10 år. Klart både han och jag ser annorlunda ut. Jag är helt klart snyggare nu än då. Tror inte T's skulle skriva här om hon visste med sig att hennes utseende var problemet...
Svar på tråden Mindre kåt vid 40? Min kille vill inte ligga!