Försöker bli gravid med 1a barnet
Hej! 
Finns det någon som inte orkat vänta ett är för att få undersöka sig och istället gått privat? Skulle gärna vilja ställa några frågor i såfall  

Hej! 
Finns det någon som inte orkat vänta ett är för att få undersöka sig och istället gått privat? Skulle gärna vilja ställa några frågor i såfall  

Hej! 
Vi är inne på vårt 8:e försök och har redan bokat en tid för fertilitetsutredning nästa månad.. Så kan ju återkomma om en månad när jag vet hur det var. 
Hur länge har ni försökt?
Förstår hur du känner. Efter ett halvår kände jag att jag tappade fotfästet lite och ville bara dra täcket över huvudet och försvinna.. Den här resan är så mycket mer knäckande än jag tidigare kunnat ana.. Psykiskt inte minst. Jag håller med om att om det skulle vara något uppenbart fel vill man ju veta det snarast och inte hålla på att försöka förgäves månad efter månad.  
Vi ska gå igenom en hälsodeklaration och samtal, blodprov, spermaprov, undersökning av äggstockar och ev äggledarspolning om jag förstått allt rätt.
Jag vill vara med på fb!
Tjejer, jag fick precis världens bästa julklapp (dom två första var väldigt svaga så tog ett digitalt)