Dejta tunnhårig kille?
måste bara skriva av mig om en grej som jag inte kan prata med någon annan om. träffar en kille sen några månader tillbaka. världens finaste människa, vi var vänner först innan det blev något mer och jag trivs i hans sällskap. Grejen är den att han börjar bli väldigt tunnhårig/få en flint mitt på huvudet. han hade så redan när jag lärde känna honom, men nu har det blivit ännu mer framträdande och jag vet inte hur jag ska känna kring det. Spontant tycker jag att det är väldigt avtändande, särskilt som han inte rakar sig utan har ?normallångt? hår runtom. Samtidigt förstår jag verkligen hur jobbigt det måste vara för honom, och jag kan se att han är väldigt medveten och self-conscious om det. försöker fokusera på hans fina personlighet, men det är ibland svårt att inte tänka på hans hår och då blir jag så förvirrad i mina känslor. Eftersom vi inte dejtat så länge vågar jag inte föreslå att han skall raka sig; vill inte få honom att må dåligt! Jag vet att vissa tycker detta är en dum och ytlig grej, och kanske hade det varit annorlunda om vi redan varit tillsammans länge när det hände. eller så är dethär ett tecken på att jag inte känner på rätt sätt för honom? Finns det någon som varit/är i liknande sits, eller har råd om hur jag kan hantera detta?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-10-15 00:12
glömde skriva detta men vi är båda 23 år, så i hans fall förmodligen extra jobbigt att tappa håret så tidigt