• Brunolajnen

Är det bara jag som fortfarande tänder på stora bröst?

En storbystad kvinna är nog det vackraste som finns. Känns som att det var mer ok förut att medge det, eller har jag fel?

Är man helt passé nuförtiden om man säger att man föredrar storbystade kvinnor?

• Svar på tråden Är det bara jag som fortfarande tänder på stora bröst?
  • Anonym (Små)

Tycker inte att det har ändrats. Har aldrig gillat stora bröst men tycker ändå att det är dem det talas om.

Det ska dock vara stora fasta. Stora badbollar som hänger över magen har väl aldrig varit hett bland massan

• Anonym (Ja)

Inte helt fel med stora bröst ????

Men jag gillar alla bröst, stora små häng bröst m.m.

Dem är ju underbara på sitt sätt ? Men silicon bröst nja vet inte riktigt vad jag ska tycka där ???? men om det är en tjej som har små bröst och har komplex för det så har jag absolut inget emot det, bara hon mår bättre av det. ????

• Anonym (Undrar)

Men vad har du själv att komma med ?

Välhängd ? Hög lön och flott bil ?

• Anonym (Jesus)

Man lär

Anonym (Undrar) skrev 2018-10-16 22:26:10 följande:

Men vad har du själv att komma med ?

Välhängd ? Hög lön och flott bil ?

Vad är du ute efter då :'D
  • Anonym (Xxx)

Stora tuttar är så jävla sexigt!

Tyvärr sitter dom sällan på kropppar jag gillar, dvs smala - och då föredrsr jag en smal kropp framför stora bröst. Fejktuttar funkar väl, men äkta stora bröst på en smal kropp - det är oslagbart vackert!!

• Anonym (...)

Jag har då inte märkt någon större skillnad på intresset av stora bröst förr och nu.. Men män verkar intressera sig mer för helheten idag. Förut var det bara BRÖST BRÖST BRÖST!!! Sen blev det RÖV RÖV RÖV!!! Men nu är det både BRÖST OCH RÖV!!! Hahaha..

Svar på tråden Är det bara jag som fortfarande tänder på stora bröst?