• Mongoliet

Nyktra kvinnor utan barn. Var är dem?

Nyktra tjejer utan barn var finns de egentligen?

-Hemma

-Gymmet

-Jobbet

-Bion

-Kyrkan

-Nätet

De är ju väldigt få & troligtvis gömmer de sig någonstans. Vill ju inte störa de på bibblan. Tror att en muslimsk tjej på bibblan kan vara min bästa chans. Eller?

• Svar på tråden Nyktra kvinnor utan barn. Var är dem?
  • äldreochklokare

Hm - de (inte dem) i rubriken.
    Däremot ska det vara dem i meningen om biblioteket längst ner. 

Så störigt när folk inte kan skriva ordentligt Skrattande 

Men visst, testa bibblan du så kan du informera oss sen hur det gick 

• Mongoliet
    äldreochklokare skrev 2018-10-16 20:00:45 följande:

Hm - de (inte dem) i rubriken.

Däremot ska det vara dem i meningen om biblioteket längst ner. 

Så störigt när folk inte kan skriva ordentligt  

Men visst, testa bibblan du så kan du informera oss sen hur det gick 

Du har rätt. Tyvärr går det ju inte att ändra alt gör det ju det men jag vet inte hur man gör. Jag är från Jamaica & just den karribiska engelskan gör att man vill skriva dem lite för ofta. Medveten om det. Ska bättra mig. Språket är a & o.
  • faren

Kolla på pingstkyrkan? Varför tror du att muslimska tjejer är spiknyktra och inte har några barn? Okay, men du vet inte?

• Meriall

Min nyktra kompis utan barn är mest på jobb och handarbetskvällar.

• K Kalle

Jag finns på alla dessa ställen utom kyrkan, fast jag är gift.

• Mongoliet
    faren skrev 2018-10-16 20:16:50 följande:

Kolla på pingstkyrkan? Varför tror du att muslimska tjejer är spiknyktra och inte har några barn? Okay, men du vet inte?

Jag vet ju inte. Jag undrar?
  • Mongoliet
    Meriall skrev 2018-10-16 20:19:59 följande:

Min nyktra kompis utan barn är mest på jobb och handarbetskvällar.

Fast var är hon när hon vill träffa någon? Fast hon kanske inte vill träffa någon? Är det handarbete som gäller 2019.
  • Meriall
    Mongoliet skrev 2018-10-16 20:39:56 följande:

Fast var är hon när hon vill träffa någon? Fast hon kanske inte vill träffa någon? Är det handarbete som gäller 2019.

Hon söker nog inte efter någon att träffa utan är ganska nöjd med att vara själv. Men hon går gärna på typ marknader och så annars så där eller jobbet är nog bäst i hennes fall.
  • Mongoliet
    Meriall skrev 2018-10-16 20:48:20 följande:

Hon söker nog inte efter någon att träffa utan är ganska nöjd med att vara själv. Men hon går gärna på typ marknader och så annars så där eller jobbet är nog bäst i hennes fall.

Tänker också att det är så jag vill träffa min nästa tjej. I en vardagssituation. Har alltid varit så för mig.
  • faren

Eller ochså bor man hemma tills man är 40. Nej alkohol är inte allt, sök dem där du minns anar?

Svar på tråden Nyktra kvinnor utan barn. Var är dem?