• miikamina

När grividitetssymtom avtar

Jag har tidigare flera graviditeter bakom mig. Två av graviditeterna resulterade i mina två barn. Pappan och jag hade det aldrig speciellt bra. Det var väldigt destruktivt. Alla graviditeterna med honom mådde jag fruktansvärt illa. Så illa att jag var inlagd på sjukhus flera gånger och åt mediciner mot illamåendet.

Jag lämnade honom för tre år sedan. Har nu en ny fin man. Vi har det jättebra tillsammans. Han har också två barn sedan tidigare som bor med oss varannan vecka. Jag har mina på heltid.

Jag plussade fem dagar före BM jag kände mig labil och illamående,brösten växte till och ömmade redan dagarna före jag testade. Testet gav starkt utslag nästan direkt. 
    Nu en vecka senare känner jag inget illamående alls? Brösten är spända men inte riktigt så ömma som för en vecka sedan. Jag är så orolig att något är fel.
    Jag har aldrig upplevt en graviditet utan att må riktigt dålig. Jag har ifs aldrig varit gravid med en normal man heller. Men denna oro är hemsk. Kan inte slappna av och glädjas. Jag tog ett test igen. Som gav starkt utslag. Men det kan det väl göra även om det är något fel. Det kan väl visa positivt i flera veckor om jag förstått det rätt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-10-17 11:52
    Blev fel när jag laddade upp

Svar på tråden När grividitetssymtom avtar