• Anonym (Kou)

Vad menas med uttrycket om du älskar någon släpp den fri?

?????

• Svar på tråden Vad menas med uttrycket om du älskar någon släpp den fri?
  • Anonym (Who)

Nu ska jag umgås med familjen. Det var en för mig intressant tråd dock. Tack för mig!

• Anonym (Kou)

Tack snälla fin kväll

• Anonym (Kou)

Just nu bor han som vuxen i sitt pojkrum

Hoppas han känner att han saknar mig.....

Att det inte är så kul utan mig och att han förstår och tror på mig att jag är beredd göra allt för oss

• Anonym (Who)
    Anonym (Kou) skrev 2018-10-19 20:08:23 följande:

Du skrev missbruk

Hade hon lika gärna kunnat ersättas av droger?

Har du beroende problematik?

Nej! Har aldrig haft problem med substanser!! Relationsberoende är också ett beroende, även om det inte definieras så medicinskt!! Har varken testat droger eller rökt en ebda cigarett.
  • Anonym (Kou)
    Anonym (Who) skrev 2018-10-19 20:11:35 följande:

Nej! Har aldrig haft problem med substanser!! Relationsberoende är också ett beroende, även om det inte definieras så medicinskt!! Har varken testat droger eller rökt en ebda cigarett.

Inte jag heller

Men fastnar lätt för rutiner

Middag kl 20

Tv serier osv
  • Anonym (Kou)

Vi hade iaf fantastiskt sex in i det sista

Hoppas när han ligger med händerna på täcket i pojkrummet att han saknar det och kommer hem snart...

Eller berättar att han saknat det...

• Anonym (Kou)

Borde jag ut och ragga typ eller göra honom svartsjuk så han ej tar mig för givet?!

• Anonym (Kou)

Innerst inne har jag tillit till att det kommer lösa sig o vet att jag måste ge han utrymme

Men med starka gråt känslor på natten är det svårt att hejda sig från att smsa ibland

Men ska stå mot nu

Och skärpa mig

För vår framtid skull

• Anonym (Kou)

Han brukar slappna av vid de få tillfällen han dricker alkohol

Kanske borde bjuda honom på det hemma eller krogen efter dessa tio dagar och se om han är mer mottaglig för mig?!

• Anonym (Inte friskt)

Klart han kan lämna dig för saker du inte kan göra något åt. När man tröttnar så tröttnar man oavsett anledning.

Du verkar ju inte ens kunna respektera dessa 10 dagar av tystnad utan tror att kan kommer springandes tillbaka genom att kväva honom mer med ett sms.

Tycker du verkligen att du ligger i rätt position för att kunna ställ krav på honom i relationen? Nu skriver du att han ska vara tacksam att du orkar med honom. Men det enda jag kan läsa i inläggen innan är hur du kväver honom. Inte förens nu när jag analyserat dina inlägg börjar du skriva dåliga saker han gjort. Fast de har ingen betydelse för det är han som vill ha avstånd men du vill desperat klänga dig fast vid honom. Sluta skylla ifrån dig, du valde att flytta och avsluta ditt jobb. Ta ansvar över de valet också istället för att skylla att du gjorde för honom. Jag har flyttat till andra sidan landet för kärlek. Men jag hade fixat med jobb innan jag flyttade, tände du inte på de innan?

Nej, du verkar inte ha bra självinsikt. Du ser ju inte att du är manisk i denna kille. Om du fortfarande vill vara ihop med honom trots att du nu känner att du offrar så mycket för honom men får inget tillbaka är något fel. Som sagt, manisk.

Svar på tråden Vad menas med uttrycket om du älskar någon släpp den fri?