• Furti

Orsak till otrohet - skillnad kvinnot och män?

Anonym (Stämmer inte) skrev 2018-10-19 17:14:39 följande:

Stämmer inte. Det finns kvinnor som inte heller får sex av sin make.

Notera ordet "oftast".
  • Furti
    Anonym (Propose) skrev 2018-10-25 09:18:56 följande:
    Livsnjutare.
    Livsförstörare.
  • Furti
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-10-26 16:21:32 följande:

Ni som predikar mot otrohet, ni inser väl att ni talar för döva öron? Vi som är otrogna vet redan om att vi är omoraliska och har gjort valet att fortsätta svika våra partners. Alltså ser vi på er predikanter på samma sätt som vi ser på Jehovas vittnen som ringer på dörren.

Och ni otrogna som lägger tid på att skriva inlägg här, vilka predikar ni för?

Vill ni omvända trogna? Till exempel era egna partners?
  • Furti
    Anonym (Utru) skrev 2018-11-02 08:40:50 följande:
    Om vi tar en random grupp på 30 lika attraktiva individer och låter de gå på en första dejt så kommer ju ett antal av dem redan i förväg ha bestämt sig för att försöka få sex på första dejten, en del kommer inte ens ha tänkt tanken om sex och en del tänker att de tar det lite som det kommer.

De som aktivt försöker få ligga är de med högst drift, de som inte ens tänkt på sex har låg, de som kan tänka sig sex men inte nödvändigtvis på en gång har medel. Och jag känner definitivt både män och kvinnor till alla tre grupperna.
    Det där stämmer inte riktigt. Det finns många som inte har sex vid första dejten men ändå har hög sexdrift.
  • Furti
    Anonym (Utru) skrev 2018-11-02 09:08:44 följande:
    Håller dock fast vid att de med hög sexdrift är mer benägna att ligga på första dejten än de med lägre sexdrift. Beror såklart på hur man definierar hög sexdrift men jag tänker nu sexdrift över medel.
    Du får nog vända på teorin, de med låg sexdrift är inte benägna att ha sex på första dejten - det håller jag med om.
Svar på tråden Orsak till otrohet - skillnad kvinnot och män?