Du som lämnade din partner. När var du redo att ut och ragga igen
Dagar? Veckor? Månader? År efter?
Syftar på er som var gifta eller sambo Många år med gemensamt hus o kanske barn
Ett seriöst förhållande alltså
Dagar? Veckor? Månader? År efter?
Syftar på er som var gifta eller sambo Många år med gemensamt hus o kanske barn
Ett seriöst förhållande alltså
Skild efter 15 års äktenskap och gemensamma barn. Drygt ett år senare dejtar jag ännu inte. Jag skulle behöva lite ragg och kravlöst sex men är lite för kräsen. Men jag har ingen brådska. (är bara 41 så jag har tid att vänta)
Skilde mig efter tio år pga hans otrohet. Var inte sugen på att dejta men 7 mån efter att exet flyttat ut från huset var jag på konferens och hamnade i säng med en man. Efter det kände jag mig redo att dejta :)
Är det normalt att vilja redan efter ett par veckor? Känns elakt efter 18 år och exet gråter och är knäckt. Nästan självmordstankar
Känns som aldrig just nu, gått några månader.
Jag träffade en man och blev kär medan jag fortfarande var gift. Det konstiga var att vi egentligen inte hade ett dåligt förhållande, men när jag träffade den nya mannen kände jag att barnens pappa och jag egentligen bara var bra vänner, fanns ingen kärlek från min sida. Så hade jag inte träffat den nya hade jag fortfarande varit kvar. Det var inget schysst drag från min sida, inget jag är stolt över men otroligt glad att jag vågade.
Är det normalt att vilja redan efter ett par veckor? Känns elakt efter 18 år och exet gråter och är knäckt. Nästan självmordstankar
Efter några månader. Men då hade jag egentligen velat separera flera år tidigare. Jag tror inte att det hade gått så snabbt annars. Jag hade helt enkelt avslutat med relationen tidigare.
Men ändå gick det inte så snabbt med en ny relation. Visserligen dejtade jag och blev också tokkär i en man, men det blev inget bra av det och till slut var jag tvungen att ta det lite lugnt och känna efter lite först. Hittade en ny partner tre år efter separationen och det var nog bra att det inte var för snart.
Skild efter 15 års äktenskap och gemensamma barn. Drygt ett år senare dejtar jag ännu inte. Jag skulle behöva lite ragg och kravlöst sex men är lite för kräsen. Men jag har ingen brådska. (är bara 41 så jag har tid att vänta)
Separerade från ett långt förhållande för 9 månader sen, har två små barn ihop. Har inte alls varit intresserad av att träffa någon ny, det känns helt främmande och en anledning till separationen från början var just att jag ville vara själv, inte i ett förhållande.