• Mongoliet

Ännu ett avslut på en längre flirt.

Hade en Tinderflirt de senaste veckorna. Vi skrev & ringde mycket till varandra. Jag började att känna att det var dags för en videochatt på Whatsapp för att jag skulle vilja fortsätta. Hon var sjukt fin på foto och fantastisk på telefon och i text. När det var dags för video så blev hon upptagen & sedan skrev hon lite senare att hon tyckte att jag var svår att nå (Jag stänger av min mobil när jag sover på dagtid) men svarar alltid direkt när jag vaknar & skev mycket eftersom jag jag var rätt intresserad. Lät henne vara i en dag & sedan skrev jag ett meddelande. Hon varken läste det eller svarade på det på 2 dagar (Min limit brukar inte vara så lång) & då raderade jag hennes nummer. Detta var i Måndags. Nyss skickade hon ett meddelande där hon säger att det är för jobbigt att vara kär i mig för att vi inte är kompatibla men att hon tycker att jag är jätteviktig för henne & att hon vill ha mig kvar på något sätt. Hon var ledsen för att hon inte hade svarat.

Gör hon slut efter att jag har raderat hennes nummer? Vad gör hon egentligen?

Mina tankar: Hon är inte den som fanns på bilderna. Hon är inte den hon sagt att hon är.

Nu när jag inte svarat på hennes meddelande har hon skickat 6 meddelande till medans jag skriver detta och undrar varför jag inte vill prata med henne.

Svar på tråden Ännu ett avslut på en längre flirt.