• Svar på tråden Otrogen
  • Anonym (Anna)

Självklart njöt jag, annars hade man ju inte varit otrogen.

• Kksambo
    Anonym (Anna) skrev 2018-10-22 11:43:36 följande:

Självklart njöt jag, annars hade man ju inte varit otrogen.

Låter härligt, är du det fortfarande? Varför var du det?
  • Anonym (Anna)
    Kksambo skrev 2018-10-22 14:00:26 följande:
    Låter härligt, är du det fortfarande? Varför var du det?
    Näpp, blev utslängd av mitt ex. Förtjänade det. Nu lever jag ensam och nödraggar på Statt i Vetlanda
  • Kksambo
    Anonym (Anna) skrev 2018-10-22 15:04:17 följande:

Näpp, blev utslängd av mitt ex. Förtjänade det. Nu lever jag ensam och nödraggar på Statt i Vetlanda

Okej

Men är man kåt och vill ha mer sex så vad gör man
  • Anonym (Anna)
    Kksambo skrev 2018-10-22 15:08:29 följande:
    Okej

Fick vad jag förtjänade men det var det värt, så mycket bättre sex än vad den gamle gubben hgemma orkade med. Synd att man inte får träffa barnen bara ........
  • Kksambo
    Anonym (Anna) skrev 2018-10-22 15:13:10 följande:

Fick vad jag förtjänade men det var det värt, så mycket bättre sex än vad den gamle gubben hgemma orkade med. Synd att man inte får träffa barnen bara ........

Okej ja det blir ju oftast, bättre och mera spänning.

Hur gammal är du?
  • Anonym (Anna)
    Kksambo skrev 2018-10-22 15:20:15 följande:
    Okej ja det blir ju oftast, bättre och mera spänning.

Hur gammal är du?
    34
  • Anonym (Anna)
    Röris skrev 2018-10-23 09:22:27 följande:

Pm Anna?

Inte PM men dyker du upp på Statt i vetlanda så får vi se om du dugerKyss
  • Anonym (vad gör man?)
    Kksambo skrev 2018-10-22 15:08:29 följande:
    Okej

Tja, man kanske kan börja med att snacka med sin partner ?
    Eller är det en helt omöjlig tanke?
  • Anonym (Anna)
    Anonym (vad gör man?) skrev 2018-10-24 16:23:09 följande:
    Tja, man kanske kan börja med att snacka med sin partner ?
    Eller är det en helt omöjlig tanke?
    Snacka går ju men snacka så det går funkar inte. Har aldrig haft en partner där man pratat sig fram till en lösning där man fått mera lust till varandra.

Lösningen på ett sexlöst förhållande är antingen att stå ut och torka ihop, avsluta eller knulla runt.
  • Anonym (vad gör man?)
    Anonym (Anna) skrev 2018-10-25 15:17:14 följande:
    Snacka går ju men snacka så det går funkar inte. Har aldrig haft en partner där man pratat sig fram till en lösning där man fått mera lust till varandra.

Lösningen på ett sexlöst förhållande är antingen att stå ut och torka ihop, avsluta eller knulla runt.
    Ja precis, det finns många lösningar där bara ett av dem innebär svek och lögner, varför välja just den? Det är pga svaghet, därför att gå bakom ryggen på sin partner är lättare än att bråka, därför att ljuga är lättare än att bryta upp och börja om. Dessutom är det långt ifrån alla som ens tar upp en diskussion med sin parter utan skaffar sig vad det än är man anser behöva (sex, bekräftelse, spänning, variation, annan slags sex) vid sidan av utan att säga ett pip till sin partner för det är ju som sagt så mycket enklare är att behöva ta en konflikt där man kanske inte kommer överens.

Så faktiskt, otrohet är ett tecken på svaghet. Starka människor tar hellre en konflikt än går bakom ryggen. Går bakom ryggen gör fega människor som inte vågar eller orkar ta en konflikt
  • Anonym (Anonym)

Ursäkta om detta blir lite detaljerat och likt en porrnovell men vill skriva av mig om det här för jag har aldrig berättat för nån. Läs inte vidare om du inte gillar snuskiga detaljer.

En eftermiddag för ett par år sedan så var jag grymt kåt och sugen på att testa analsex vilket jag aldrig har hemma med frun. Så jag bestämde träff med en snygg liten tjej på 18 år som jag bara hade chattat med innan. Jag var 34. Jag visste om att hon kunde tänka sig analt. Hon gick med på att ses för sex, så efter jobbet åkte jag hem till henne i hennes lilla lägenhet. Jag var asnervös och det var nog hon också. Vi kysstes och hånglade och jag tog fram kuken och frågade om hon ville suga men det ville hon inte. Tog av henne kläderna och böjde henne fram över sängen och smekte henne å särade på skinkorna osv. Fräck som jag var så frågade jag om jag får knulla henne i rumpan, javisst sa hon! Det blev inget knull i fittan. Frågade om hon hade glidmedel och hon letade fram det ur en låda och ställde sig på alla 4a framför mig i sängen. Jag smörjde in kuken och hennes anal och började försiktigt komma in i hennes trånga rumpa. När jag började få upp lite fart och djup så var det jättesvårt att hålla sig så jag sprutade henne full i stjärten. Det var sååå jäkla underbart skönt! Och första gången jag rövknullade. Efter det så tvättade vi av oss och småsnackade lite bara innan jag stack däriftån. Det blev en relativt snabb knullträff och har inte träffats igen. Skuldkänslorna kom på en gång efter jag åkte. Men skulle jag få chansen igen att få stjärtknulla en sån tjej så hade jag nog inte tvekat tyvärr.

• Anonym (Trist)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-10-25 16:32:04 följande:

Ursäkta om detta blir lite detaljerat och likt en porrnovell men vill skriva av mig om det här för jag har aldrig berättat för nån. Läs inte vidare om du inte gillar snuskiga detaljer.

En eftermiddag för ett par år sedan så var jag grymt kåt och sugen på att testa analsex vilket jag aldrig har hemma med frun. Så jag bestämde träff med en snygg liten tjej på 18 år som jag bara hade chattat med innan. Jag var 34. Jag visste om att hon kunde tänka sig analt. Hon gick med på att ses för sex, så efter jobbet åkte jag hem till henne i hennes lilla lägenhet. Jag var asnervös och det var nog hon också. Vi kysstes och hånglade och jag tog fram kuken och frågade om hon ville suga men det ville hon inte. Tog av henne kläderna och böjde henne fram över sängen och smekte henne å särade på skinkorna osv. Fräck som jag var så frågade jag om jag får knulla henne i rumpan, javisst sa hon! Det blev inget knull i fittan. Frågade om hon hade glidmedel och hon letade fram det ur en låda och ställde sig på alla 4a framför mig i sängen. Jag smörjde in kuken och hennes anal och började försiktigt komma in i hennes trånga rumpa. När jag började få upp lite fart och djup så var det jättesvårt att hålla sig så jag sprutade henne full i stjärten. Det var sååå jäkla underbart skönt! Och första gången jag rövknullade. Efter det så tvättade vi av oss och småsnackade lite bara innan jag stack däriftån. Det blev en relativt snabb knullträff och har inte träffats igen. Skuldkänslorna kom på en gång efter jag åkte. Men skulle jag få chansen igen att få stjärtknulla en sån tjej så hade jag nog inte tvekat tyvärr.

Fy fan vilken nitlott för henne. Bra att du bara tänkte på dig själv och lämnade henne otillfredsställd. Hon kommer aldrig gå på myten om att en äldre man är bättre i sängen????
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Trist) skrev 2018-10-25 19:47:24 följande:

Fy fan vilken nitlott för henne. Bra att du bara tänkte på dig själv och lämnade henne otillfredsställd. Hon kommer aldrig gå på myten om att en äldre man är bättre i sängen????

Är rätt säker på att hon blev hyffsat tillfredställd då hon smekte fittan samtidigt och kom strax efter att jag kom i hennes röv hehe
  • Anonym (Trist)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-10-25 22:21:47 följande:

Är rätt säker på att hon blev hyffsat tillfredställd då hon smekte fittan samtidigt och kom strax efter att jag kom i hennes röv hehe

Hahaha...och du är säker på att hon kom? Tyvärr låter det som ett jävligt dåligt knull i mina öron.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Trist) skrev 2018-10-25 22:48:00 följande:

Hahaha...och du är säker på att hon kom? Tyvärr låter det som ett jävligt dåligt knull i mina öron.

Tror det men man är nog inte helt säker. Ingen klagade i alla fall:)
  • Anonym (...)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-10-25 22:57:33 följande:

Tror det men man är nog inte helt säker. Ingen klagade i alla fall:)

Hade det varit bra sex även för henne hade hon nog hört av sig och velat haft mer sex... låter som ett helt uselt knull från hennes perspektiv
Svar på tråden Otrogen