Inlägg från: Sommaren2018 |Visa alla inlägg
  • Sommaren2018

Bf Juli 2019

Hej hoppar också in här :)!

Plussade väldigt svagt igår och starkare idag.

Jag är 24 men hinner fylla 25 innan barnet kommer :)

Sambon är 27 och det är vårt första barn tillsammans.

Bf 30/6 egentligen men räknar hårt med att vi går över tiden så då blir det juli :)!

Känns super läskigt?? Och otroligt svårt att fatta?

• Sommaren2018

Ja jag undrar också om det finns en hemligt Facebook grupp för oss :)??

Och grattis till alla oss som plussat :D

• Sommaren2018
    Kira16 skrev 2018-10-27 21:56:26 följande:

Hej!

Är så glad, plussade idag och kan äntligen gå med i en gravid grupp!

Har försökt i över ett år med första barnet och det känns så overkligt!

Jag är 31 år och min sambo 29. Ska bli roligt att följas åt!

Har inga direkta symtom ännu, och enligt appen är jag i vecka 3+6 idag.

Åh stort grattis :D !!
  • Sommaren2018
    heyheymonkey skrev 2018-10-28 06:29:46 följande:

Jag och min sambo är 30 år och väntar vårt första barn.BF 7 juli om allt går som det ska. <3

Är den någon av er som lider av migrän? Jag brukar nämligen få det ibland och sedan jag blev gravid har jag haft det ungefär varannan dag. Antar att det beror på hormonerna som förändrad så snabbt nu? Så jobbigt när jag inte kan ta något mot det. Men vad jag läst ska det i alla fall lugna sig sen när hormonerna stabiliserar sig.

Grattis :D!!

Lider inte av migrän så kan tyvärr inte svara på det.

Men när ni ska ha ert första möte så kan du kolla då med dem :)?
  • Sommaren2018
    Jsv17 skrev 2018-10-28 06:34:54 följande:

Hej allihopa! Jag är ganska säker på att vi plussade imorse! Har haft sjukt oregelbunden mens sedan senaste graviditeten, men bf borde landa i början på Juli nån gång! Jag har inga symptom överhuvudtaget, men jag tyckte jag var lite ovanligt trött på kvällarna (har en 10månaders så trött kan man ju va ändå haha) och hade lite konstiga drag nere på vänster sida jag kände igen från sonen, och min känsla var visst rätt.

Enligt sista mens är bf 30:e Juni, men jag har alltid haft lång cykel (ännu längre nu efter grav) så kommer flyttas in i Juli, frågan är snarare hur långt in i Juli

Grattis :D !

Då har vi bf samma datum :) men räknar starkt med att gå över tiden så att de blir Juli!

Vårat första barn :)
  • Sommaren2018
    Linkan92 skrev 2018-10-28 12:24:44 följande:

Jag plussade idag! Är ca v.3+6. I

Plussade igår med men väldigt svagt och utanför testtiden. Idag kom ett tydligt streck efter 2 minuter! Beräknat 8 juli enl hemsida, har inte någon app (har ni någon att rekommendera?). Jag är 25 (fyller snart 26) och min man är 26 (fyller snart 27). Det är vårt första barn, om nu allt går vägen. Och det gick på första försöket vilket jag inte hade förväntat mig!

Åh va roligt :D !!

Hade faktist ett negativt först och sen ett super svagt o sen så blev de starkare :)!

Då är vi nästan i samma sitts snart fyller jag 25 och min sambo 27 och de är vårt första också :)!

Som andra skriver jag använder också preglife , verkar super bra hittils :)
Svar på tråden Bf Juli 2019