• Lunne

Bf Juli 2019

Hej!

Hoppar med här. Jag plussade till min stora förvåning idag på BIM, testade då mensen inte kom och där var ett svagt, men tydligt streck. Vi har tid för att börja utredning nästa vecka p.g.a. att PCOS upptäcktes som ett bifynd tidigare i höst, så jag vet inte om jag vågar tro detta riktigt än. Men kul att ha andra att bolla tankar med :) Jag är 31 och min man 35, detta blir första barnet och vi har försökt i 4-5 månader beroende på hur man räknar. Om man ska tro min amatörmässiga uträkning blir BF 10 juli.

Skickar ett meddelande till dig, Ardanas89, då jag gärna vill vara med i Facebook-gruppen :) 

• Lunne
    Selmans skrev 2018-11-21 17:00:04 följande:

Jag är i vecka 6 (5+3) och än så länge är det inga dramatiska symptom. Ganska ömma bröst (känns som att de är täckta med blåmärken) och är trött tidigt på kvällen. I vanliga fall brukar jag hålla igång till 23 men senaste dagarna har jag somnat på soffan före 20. 

Har även varit förkyld en vecka? Har troligtvis inget med graviditet att göra men läste någonstans att många blir förkylda i början just. Någon annan?

Jag har varit superförkyld i två veckor, börjar bli riktigt jobbigt att aldrig kunna andas genom näsan och nässpray hjälper inte ett dugg =/
Svar på tråden Bf Juli 2019