Inlägg från: sobrio88 |Visa alla inlägg
  • sobrio88

När hämtar du ditt barn på förskolan?

Vi har löst det så att jag helt enkelt bytte karriär när barnen kom samt att mannen har eget företag så han kan vid behov styra tiderna lite, så vi har inte så inrutat liv numera att vi jobbar varje vardag inom vissa tider.

Studerar 100% nu men barnen går ofta halvdagar samt oftast är lediga en eller två dagar i veckan. När jag är färdig med studierna så kommer jag troligtvis arbeta blandat dag/kväll/helg vilket gör att barnen kommer vara lediga under veckorna.

Jag hade vfu på en vårdcentral (studerar till ssk) och jag får nästan panik av att ha ett så inrutat liv 8-17liv så ja tycker det är skönt att kunna jobba kväll och helg

Förskolan här är öppen mellan 6-18 iaf. De flesta föräldrar hämtar relativt tidigt här. De dagar vi hämtar 16.30 brukar det kanske vara runt 5 barn kvar på förskolan.

• sobrio88
    sobrio88 skrev 2018-10-26 11:33:56 följande:

Studerar 100% nu men barnen går ofta halvdagar samt oftast är lediga en eller två dagar i veckan. När jag är färdig med studierna så kommer jag troligtvis arbeta blandat dag/kväll/helg vilket gör att barnen kommer vara lediga under veckorna.

*delvis lediga
Svar på tråden När hämtar du ditt barn på förskolan?