• Katten95

Bruna flytningar

Hej, är gravid i v7 (6+0).

Har under förra veckan fått bruna flytningar till och från, har gravid symptom såsom illamående och ömma bröst och trötthet fortfarande samt molvärk tillofrån. Inga smärtor eller något och det är inte mycket med flytningarna ibland är det lite grann och ibland är det ingenting.

Är detta normalt? Är andra barnet och hade inte bruna flytningar på förra.

• Svar på tråden Bruna flytningar
  • Farsta2014

Jag har haft bruna flytningar och mindre blödningar i tre graviditeter som gått bra. Jag har haft ett missfall och då var det som mens. Jag skulle därför säga att bruna flytningar inte är något att oroa sig för.

• Verami

Hej, jag hade bruna flytningar under min graviditet som tyvärr slutade i missfall. Jag säger absolut inte att det är det samma för dig, har vänner som haft bruna flytningar, men som er gått bra för. Jag hade dock starka gravidsymptom och allt verkade ?normalt?. När jag tjatat mig till ett ultraljud i v. 11 visade det sig att fostret dött i vecka 9. Jag vet inte om de bruna flytningarna berodde på mitt MA, det kan vara så att det inte hade något samband. Skulle jag vara i din sitts skulle jag ändå gå och kolla att allt är ok med ett vu. Även om du måste gå privat, så är det värt det. Lycka till!

Svar på tråden Bruna flytningar