närkommertrean skrev 2018-10-25 06:33:18 följande:
Hej. Jag är också 31 år och försöker få till ett syskon. Mina barn är 5 och 2 år. Vi är inne på 8:e försöket efter ett tidigt mf i april. Jag hade äl i fredags och har bim om en vecka, den 1 november alltså. Jag har dock redan bestämt mig för att testa den 31 oktober eftersom jag reser bort på onsdag kväll och är borta till på söndag. Vill veta om jag är gravid då! Då är jag på äl+12 och jag har fått positivt när jag testat på äl+11 alla mina fyra tidigare graviditeter. Självklart hoppas jag att mensen inte kommer men efter åtta försök (de andra gångerna har jag blivit gravid på max tre försök) så börjar jag tappa hoppet. Varför skulle det bli nåt det här försöket när det inte blivit nåt de 7 tidigare försöken liksom?
Beklagar verkligen ert mf <3 Förstår att det är svårt men försök och tänka positivt, hoppet är inte ute förrän mensen dyker upp <3
Håller tummarna att du får ett plus den här månaden! Lyckos dig att plussa så tidigt, förra gången så plussade jag jättesvagt på BIM, så får nog snällt försöka vänta till 6/11 då min bim är...