Inlägg från: 19SandraJ87 |Visa alla inlägg
  • 19SandraJ87

BIM November18

Ellie90 skrev 2018-10-31 21:33:36 följande:

Nu när du säger det så vet jag ju inte hur tidigt jag fått synligt de andra gångerna, har ju bara testat innan BIM när jag inte varit gravid. När jag varit gravid har jag plussat Bim+7 och bim+1.

Nåja, känns endå som att mensen kommer närsom. Ställer in mig på nytt försök.

Tråkigt :( Om det är så så hoppas jag ni får ett plus nästa månad <3 Men håller ändå tummarna för att du får ett den här månaden <3<3
  • 19SandraJ87
    Mathilda1 skrev 2018-11-01 16:52:56 följande:

Vad jobbigt det är att vänta på BIM ???? Är på BIM -4 idag och känner absolut ingenting än så länge. Det enda som varit hittills är jag hade ordentlig molvärk en dag innan och en dag efter ÄL.

Då är vi två som tycker det :/ Har BIM på tisdag och börjar mer och mer tvivla på att det är något här :( Har mol/mensvärk och ömma bröst ibland, men det är nåt jag kan ha innan mensen...
  • 19SandraJ87
    Solrosen29 skrev 2018-11-01 17:02:56 följande:

Testade i morse men visade neg.

BIM imorgon, kan även va på lördag. Väntar in mensen, inga känningar alls.

Så länge mensen inte kommer så finns det hopp <3 Finns ju de som inte plussar förrän ett par veckor efter bim :)
  • 19SandraJ87
    Ellie90 skrev 2018-11-03 08:20:48 följande:

Mensen kom imorse! Har BIM mellan 30/11-2/12 så jag hänger kvar ett tag till och håller tummarna för er andra :)

Vad synd :( Hoppas det tar sig nästa gång <3
  • 19SandraJ87
    Solrosen29 skrev 2018-11-03 08:34:08 följande:

Tog ett test imorse där jag anade en liten skugga, såå svårt att få med på bild. Tror nog det är ett spök, vad tror ni?

Har testat med testlagrets, vet inte hur dom brukar bli.

Jag var tvungen att justera bilden då det var svårt att få med på bild. Tror jag griper efter halmstrån. Hahaha

Bim igår, lite mensvärk men ingen mens. Vaknade dock imorse av att jag var dålig i magen så den är nog här idag :P

Ser tyvärr inget streck heller, men är värdelös på och tolka de där stickorna! Håller tummarna att det är ett svagt streck <3
  • 19SandraJ87
    Solrosen29 skrev 2018-11-03 11:07:02 följande:

Haha förstår om ni inte ser :P

Ser knappt själv, känns som ett sånt där spökstreck. Får testa imorgon igen. Ingen mens ännu.

Då finns det ju hopp i alla fall :)
  • 19SandraJ87
    närkommertrean skrev 2018-10-30 04:48:22 följande:

Jag har precis fått ett svagt men tydligt plus med predictor early två dagar innan bim! :) Så idag blir det en tur till apoteket för att hämta ut hormoner som förhoppningsvis hjälper till att hålla kvar det lilla livet den här gången.

Hur går det för dig?<3
  • 19SandraJ87
    närkommertrean skrev 2018-11-03 15:03:40 följande:

Det går bra än så länge. :) Jag hade bim i torsdags och plussade på vanligt test då och idag var det starkare. Imorgon tänkte jag ta ett digitalt med veckoindikator. Jag har börjat med hormoner morgon och kväll för att minska risken för mf. Inga blödningar än så länge! Är i v 5 enligt senaste mens och har bf 12 juli. När jag är i v 8 ska jag få komma på tidigt ul hos min gyn. Längtar till dess! ?

Vad roligt att höra :) Skönt att det finns lite hjälp att få!

Mysigt, hoppas tiden går fort tills dess <3
  • 19SandraJ87
    Emeliesh skrev 2018-11-03 18:31:23 följande:

Kanske syns tydligare?

Ja ett streck där ser man ju tydligt tycker jag :)
Svar på tråden BIM November18