Inlägg från: Godisbuske |Visa alla inlägg
  • Godisbuske

Vilka tecken visar intresserade killar?

Tecken..  Dels så fattar en tjej oftast direkt bara en kille pratar med henne att ett intresse/attraktion finns.  Hon visade tydliga tecken, personliga frågor, etc. Så hon kände attraktion,. Där skulle hennes nummer tagits på plats.

Men nu så har du hittat henne, så bara dra ett meddelande medans hon minns dig. 

• Godisbuske
    Mongoliet skrev 2018-10-25 18:19:33 följande:
    Tänker också så att lika bra att skapa kontakt redan nu & skulle det vara för creepy så var det ju inget att ha ändå. Hon var i en situation där hon inte riktigt kunde ge mig odelad attention till 100 % men återkom hela tiden till mig och vidade bra intresse. Hade jag inte trott att vi kommer att ses igen så hade jag tagit numret. Ok Godisbusken, jag kör på det då nu direkt. Lite nervös men det är för att det sällan betyder något. Detta gör tydligen det.
    Bara göra det, man kan inte få mer en ett nej. Och då bara säga, om du ändrar dig så hör av dig. Jag skulle jättegärna vilja träffa dig.  Sedan glömmer man henne, håller ögon och sinne öppna för andra damer. 
  • Godisbuske
    Mongoliet skrev 2018-10-25 18:51:22 följande:
    Ja nu är meddelandet skickat. Jag tvekade eftersom hon verkar vara en bra tjej. Hade jag känt att det inte var riktigt bra så hade jag dragit iväg meddelandet för länge sedan & sedan glömt det som du säger. Du vet ju att det sjukt sällan man träffar på någon som är flickvänsmaterial. En annan känsla.
    Härligt !   Ja väldigt sällan man träffar på det... Därför så måste man hugga. Det svåra när man träffar någon som man verkligen gillar, är att uppföra sig så som man gör när man har ett litet intresse i någon.  Man riskerar alltid att vara för på och inte sig själv. Bevisa sig för att hon inte skall dra. Hade svårt med det förr, bättre nu. Nu behandlar jag alla lika, som vilken tjej som helst .
Svar på tråden Vilka tecken visar intresserade killar?