• Darimna

    FitLine - biverkningar och effekter

    Jag var väldigt skeptisk till att prova FitLine, men de har ju 30 dagars 100% nöjd kund garanti, så jag tänkte att jag kan ju lika gärna prova. Blir det ingen revolutionerande förbättring så får jag ju pengarna tillbaka. 


    Nu har det gått en vecka och det enda jag märkt är att jag fått kraftigt ökad aptit och sug efter söt och fet mat och vete (pasta och bröd). Går runt och längtar efter mackor, pizza, chips och bakverk hela dagarna.


    Jag känner mig också väldigt ofta trött och matt och jag har fått mer problem med magen än jag hade innan (det sistnämnda kan iofs bero på att jag äter mer och framförallt mer onyttig mat eftersom aptiten på det ökat).


    Skulle det inte minska hungern och suget och ge mer energi? Eller är det en sån här grej att "det blir sämre innan det blir bättre"?


     


    Jag ska absolut ge det ett par veckor till innan jag dömer ut, men jag vill gärna höra hur det gått för andra? Fler som upplevt att man blir markant mer hungrig av att börja dricka FitLines pulver? Och hur lång tid  tar det innan den där berömda "nya energin" infinner sig?

Svar på tråden FitLine - biverkningar och effekter