• Bubbly8990

Blödning på Ruvardag 5?

Vi gjorde återföringen den 22 oktober med en 5dagars blastocyst. Jag har mer eller mindre inte haft några symtom dom här 5 dagarna. Liiite liite molvärk då och då men ytterst lite. Idag nu på dag 5 (räknar inte insättningsdag som dag 1) så kom det ljusrosa blod på lutinuspinnen. I mellanåt känns det precis som mensvärk innan mensen kickar igång.

Är det någon av er som haft samma erfarenheter att ni fått en blödning så tidigt in på era ruvardagar? :(

• Svar på tråden Blödning på Ruvardag 5?
  • Bubbly8990
    Jag är bara jag skrev 2018-10-27 20:47:57 följande:

Eftersom du tar Lutinus kan det lika gärna vara att du repat slemhinnorna. Den medicinen måste vara ett manligt påfund för tvi vale vad ont de gör att få in! Molvärk är jättevanligt som gravid och vissa får det som biverkan också. Innan du testat ska du absolut inte ge upp hoppet!

Tack för uppmuntrande svar. Dock har det blivit mer blödning nu... både i trosskyddet och på pappret när jag torkar mig :(

Förstår inte att jag blöder så snabbt efter insättning. Är på bara ruvardag 5 liksom. När är ens mensen förväntad efter en insättning?
  • Bubbly8990

Detta blev inte bara en nidblödning :(

Började blöda mer igårkväll och inatt har det börjat blöda ordentligt. Rött. Tjockt blod.

Så det blev ingenting denna gången.. fick inte ens hoppas i en vecka. Mensen kom alltså på ruvardag 5. Känner mig så tom nu.

Svar på tråden Blödning på Ruvardag 5?