• Anonym (Zoom)

Hur förför man en kvinna?

För män räcker det med åsynen av lite kvinnliga former. Då blir vi kåta och tänker på sex.
    Kvinnors sexualitet, en helt annan sak. Mer komplicerat. Män har lättare att ha sex med nån utan att man har djupare känslor.
    En kvinna behöver alltså bara vara kvinna, dyka upp, så är det klart.
    En man måste jobba mer. Han ska vara självsäker, vara rolig, få henne att känna sig avslappnad, känna sig trygg med honom, känna att han lyssnar på henne och mycket annat.
    Du man som lyckats förföra en kvinna, hur gjorde du?
    Du kvinna som blivit förförd, hur gjorde han?

• Svar på tråden Hur förför man en kvinna?
  • Anonym (Woops)
    Anonym (R) skrev 2018-10-30 21:06:33 följande:

Men om man misstolkar henne och råkar nudda vissa ställen mot hennes vilja, vad händer då?

Då är det bara till att be om ursäkt och inte snudda vid .

Men du får känna av läget helt enkelt.
  • Anonym (R)
    Anonym (Woops) skrev 2018-10-30 21:45:45 följande:

Då är det bara till att be om ursäkt och inte snudda vid .

Men du får känna av läget helt enkelt.

Räcker det att be om ursäkt? Är inte skadan redan skedd?
  • Anonym (Jdjdjd)

Jag är inte så noga med det där. Är jag kåt och sugen kan jag ligga med en man som är "okej". Har lagt ner alla värderingar kring det om hur jag ska/ bör agera som kvinna. Ibland är man bara kåt helt enkelt, inte svårare än så...

• Mimosa86

Det handlar om personkemi. Klickar man så klickar man gör man det inte så gör man det inte. Individuellt. Och vi kvinnor är individer med olika preferenser. Det som är gemensamt hos oss är att vi objektifierar inte män. En man är inte en pinnen som vi vill använda som verktyg för att tillfredställa oss själva. Han är en människa. En partner som vi vill njuta tillsammans med. Men man kan inte njuta med en person man inte gillar eller inte känner någon kontakt med oavsett vilken pinne han har mellan benen. Det blir inget bra samspel då.

• Anonym (Jag)
    Mimosa86 skrev 2018-10-30 22:50:18 följande:

Det handlar om personkemi. Klickar man så klickar man gör man det inte så gör man det inte. Individuellt. Och vi kvinnor är individer med olika preferenser. Det som är gemensamt hos oss är att vi objektifierar inte män. En man är inte en pinnen som vi vill använda som verktyg för att tillfredställa oss själva. Han är en människa. En partner som vi vill njuta tillsammans med. Men man kan inte njuta med en person man inte gillar eller inte känner någon kontakt med oavsett vilken pinne han har mellan benen. Det blir inget bra samspel då.

Fast jo, om jag bara är ute efter sex så är pinnen viktigare än personen den sitter fast i. Hyr han hanterar sexet är det som attraherar, istället för tvärtom. Så dra inte alla kvinnor över en kam.
  • Anonym (Eva)

Träffade en man genom nätet. Det klickade direkt första gången vi träffades

Båda lika längtande och kåta. Ville samma sak. Vi är kk sen ett bra tag. Vi behövde aldrig säga något till varandra hur vi ville ha det. Allt föll på plats direkt.

• Anonym (Vidstige)
    Smecker skrev 2018-10-28 18:42:07 följande:

En? Vilken av dem? Det finns ingen standardmanual som funkar för/på allt och alla. Men okej, om jag skall välja en: Jag tittade på henne och frågade om vi skulle till mig eller till henne.

Gör du det till en sport att få män att ställa till det för sig? Det där har aldrig funkat på någon kvinna någonsin.
  • Anonym (Tänk utanför boxen)

Har också tänkt på det där. Män kan fantisera om kvinnokroppar som inte ens är verkliga personer utan bara kroppar. (Inte alla män.) Jag fantiserar om en verklig man som är lite blyg, inte direkt snygg men har några speciella drag som jag går igång på, detta ihop med en stor portion ödmjukhet och självdistans gör att han skulle kunna förföra mig enkelt.
  • Anonym (Jdjdjd)

Nja. Beror på. Om jag vill hitta en regelbunden kk/parner måste vi klicka, men om jag bara varit kåt för stunden så kan jag faktiskt ta ner kraven ganska rejält. En kille som jag träffade en gång klickade jag inte alls med, men han knullade mig gött och då ville jag träffa honom igen. Såklart träffar jag helst en man som är fantastisk på alla plan, men det är jag övertygad om att män också gör om de får välja (kvinna då såklart).
  • Anonym (Lätt!)

Mitt inlägg i en annan tråd passar här också, för det är ju enormt enkelt att flörta, enklare än man kan tro.

Vi människor har en osynlig bubbla som omsluter vår kropp. Även om vi hamnar nära varann så nuddar man varandra inte, såvida man inte står packade i tunnelbanan.

Så för att flörta - spräck bubblan. Sitter ni bredvid varandra - låt din armbåge röra vid hennes, eller ditt knä mot hennes knä. Notera reaktionen - är hon (eller han, det funkar omvänt också) inte intresserad så ryggar hon tillbaka och drar till sig armbågen, knät eller vad du -råkar- vidröra. Prova diskret några gånger, ryggar hon tillbaka varje gång är det klart att hon inte vill och då kan du ge upp. Annars är det bara att fortsätta med att till exempel ta hennes hand i din, och låta era munnar mötas i en kyss.

Svar på tråden Hur förför man en kvinna?