• Anonym (Nja)

Att få sin kk att bli kär

Har han/hon visat några tendenser till att vara intresserad av mer?

Många killar har dubbelmoral och vill inte ha en tjej som 'går med på' att bara ligga medan de samtidigt vill ha en kk.

Många killar nöjer sig med en kk om de dessutom får gosa, käka ihop ibland och får de dessutom bostaden städad som någon föreslog så varför ska de bli ihop med tjejen och få en massa krav på sig? Är man bara kk kan han ju göra mer som han vill och kan avsluta det hela mycket lättare.

Vad jag har märkt är det ofta så att tjejer blir kära och inbillar sig att killen är intresserad om de även gör annat än att ligga, medan killarna ofta blir kära om tjejen bara ligger med dem och sen drar. Många män vill ha det de inte är säkra på att få.

Alla jag gett rådet till att vara otillgängliga för killen har blivit ihop med honom. Även om det nlivit tätt många genom åren så betyder det ju inte att det är så för alla.

• Anonym (Nja)
    Anonym (??) skrev 2018-10-29 07:02:25 följande:
    Varför i hela friden skulle en KK städa ens hem? Bara undrar hur ni menar, ni som skrivit det. Städar ni åt andra själva? 
    Du läste nog inte mitt inlägg rätt. En annan person skrev att städa hans hem kunde göra att kk:n blev kär, jag gav ett argument till varför jag tror att det inte skulle fungera. 
Svar på tråden Att få sin kk att bli kär