• Anonym (Tjej)

Att få sin kk att bli kär

Viktigt: mkt ögonkontakt och långa sugande blickar.

1. Var glad och positiv och stark psykologiskt, stabil och härlig tjej liksom. Men också visa att du har en rolig och busig, lekfull personlighet.

2. Gör han något mer känslomässigt typ smeker din kind, tar din hand, säger att han saknar dig så bli gullig tillbaka men inte mer än vad han är. Matcha honom. Bli lite till dig (sexuellt) om han gör något manligt och beskyddande. Visa att du uppskattar det.

3. Visa dig svag på ngt sätt så han måste hjälpa dig. Tex om du blir akut sjuk i influensa när ni är ute, råkar skada dig, behöver hjälp med något. Något där han får ta hand om dig och du är lite hjälplös fast du vanligtvis är stark.

= han blir kär

4. Ta upp det på ett bra och ofarligt sätt typ skriv "åh vad gullig du är, jag skulle nog kunna bli kär i dig :)" och kolla hur han reagerar. Då har du ju inte sagt att du är det ifall han backar. Reagerar han negativt efter detta så går det nog inte.

• Anonym (Tjej)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-10-29 09:22:05 följande:

Viktigt: mkt ögonkontakt och långa sugande blickar.

1. Var glad och positiv och stark psykologiskt, stabil och härlig tjej liksom. Men också visa att du har en rolig och busig, lekfull personlighet.

2. Gör han något mer känslomässigt typ smeker din kind, tar din hand, säger att han saknar dig så bli gullig tillbaka men inte mer än vad han är. Matcha honom. Bli lite till dig (sexuellt) om han gör något manligt och beskyddande. Visa att du uppskattar det.

3. Visa dig svag på ngt sätt så han måste hjälpa dig. Tex om du blir akut sjuk i influensa när ni är ute, råkar skada dig, behöver hjälp med något. Något där han får ta hand om dig och du är lite hjälplös fast du vanligtvis är stark.

= han blir kär

4. Ta upp det på ett bra och ofarligt sätt typ skriv "åh vad gullig du är, jag skulle nog kunna bli kär i dig :)" och kolla hur han reagerar. Då har du ju inte sagt att du är det ifall han backar. Reagerar han negativt efter detta så går det nog inte.

På 1 så måste du visa dig speciell i personligheten så han minns dig. Något roligt och gulligt liksom. Typ du är rädd för spindlar och du äääälskar lakrits. Såna grejer. Lite ovanligt gärna men inte för konstigt. Ngt som han minns. Så han lätt kan göra dig barnsligt glad genom att köpa dig lakrits.

Också positivt om du visar dig lite oerfaren men nyfiken gällande sex så det antyder att du inte är en sådan som ligger runt. Få honom att känna sig speciell. "Du är den enda jag gjort xx med, du är den enda som fått mig att komma vaginalt" etc etc

Förresten: detta sätt funkar även för män. Det där med att visa sig svag en gång när man egentligen är en stark person är väldigt effektivt. Har inget med könsroller att göra. Personen får mer omtanke och känner sig behövd.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Nä) skrev 2018-10-29 13:16:56 följande:

Varför ska hon spela någon hon inte är?

Bättre att vara sig själv; att lägga till med en personlighet man inte har bara för att ställa in sig slutar aldrig bra...

Hon behöver inte fejka något men visa de delarna av sin personlighet. Är ju ganska generella saker. De flesta har något gulligt drag etc. Menar inte att hon ska ljuga.
    Anonym (I) skrev 2018-10-29 14:52:14 följande:

Blir du själv kär i alla / vem som helst som beter sig som du beskriver här?

Hade säkert funkat på mig också om det var en person jag tyckte om/var attraherad av från början. Och så är det ju här.
Svar på tråden Att få sin kk att bli kär