Ålder på kvinnor som gillar lite större kukar?
Hej
Jag roar mig ibland med att läsa kuk-trådarna här i forumet. Och helt klart är det ju ett område som vållar stora komplex för många män. Kanske vi tjejer skall börja ha större förståelse för denna vånda? Även om trådarna kanske blir lite väl tradiga ibland. Men nu till min fråga...
De flesta kvinnor bryr ju sig inte nämnvärt om storleken på kuken så länge den fungerar och så länge mannen bakom kuken också fungerar. Men inte alls sällan så dyker det upp några kvinnor som berättar att dom föredrar modell större och grövre. Inget konstigt iom att vi alla är olika. Men jag är lite nyfiken på om ni kvinnor som föredrar större och grövre ofta finns i ett visst åldersspann. Är ni yngre tjejer som tycker att det är häftigt och manligt med stora doningar? Är ni mognare kvinnor som har kommit en bit på er sexuella resa och "kräver" mer?
Var med och rösta här så får vi se vilket mönster som utvecklar sig. Berätta gärna också i kommentarerna huruvida du har fött barn eller ej. Är du i förhållande eller singel?