• Anonym (Susslan)

Ålder på kvinnor som gillar lite större kukar?

Hej
    Jag roar mig ibland med att läsa kuk-trådarna här i forumet. Och helt klart är det ju ett område som vållar stora komplex för många män. Kanske vi tjejer skall börja ha större förståelse för denna vånda? Även om trådarna kanske blir lite väl tradiga ibland. Men nu till min fråga...

De flesta kvinnor bryr ju sig inte nämnvärt om storleken på kuken så länge den fungerar och så länge mannen bakom kuken också fungerar. Men inte alls sällan så dyker det upp några kvinnor som berättar att dom föredrar modell större och grövre. Inget konstigt iom att vi alla är olika. Men jag är lite nyfiken på om ni kvinnor som föredrar större och grövre ofta finns i ett visst åldersspann. Är ni yngre tjejer som tycker att det är häftigt och manligt med stora doningar? Är ni mognare kvinnor som har kommit en bit på er sexuella resa och "kräver" mer?

Var med och rösta här så får vi se vilket mönster som utvecklar sig. Berätta gärna också i kommentarerna huruvida du har fött barn eller ej. Är du i förhållande eller singel?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ålder på kvinnor som gillar lite större kukar?
  • Anonym (Tjej)

Är i 30-40spannet. 2 barn. Inte supertight. Föredrar ändå mindre/medel och ser större storlek som en potentiell dealbreaker om man inte fått känslor än. Min partner har dock väldigt stor och det har alltid varit ett problem.

• Anonym (Hmm)

30-40 två barn. Föredrar större doningar. Upplever inte att det ändrats av barnafödandet.

• Anonym (Bh)

50-60 år vist en grov lång men lite jobbigt i längden men någon gång då å då mmmm föredrar medel lite grövre

• Anonym (E)

20-30. Inga barn. Föredrar mindre. Kan inte njuta med en kuk som är för stor, får bara ont oavsett hur mycket förspel och förberedelse det blir.

• Anonym (45)

Föredrar en medel, alla dagar i veckan. Har haft pojkvänner som haft stora, men det gör ofta ont och är bökigare. Lagom är helt klart bäst.

• Miss Sunny
    Anonym (Bh) skrev 2018-10-29 08:57:36 följande:

50-60 år vist en grov lång men lite jobbigt i längden men någon gång då å då mmmm föredrar medel lite grövre

Håller med !   Saknade det alternativet : Medel/lite grövre/längre
  • Anonym (M)

Följer med intresse. Har en tes och det ska bli kul att se om den infrias. Håller den därför inom mig för att inte påverka resultatet. Haha.. rösta på!

• Anonym (Alltid gillat grov)

Har legat med en lång och grov sedan jag var 19 och alltid gillat det, lika mkt som ganska oerfaren som nu nästan 40 och har barn.

• Anonym (+40)

Vet inte exakt vad ska svara men min älskares är alldeles lagom för mig ! med en längd på 17 cm och 14.5 cm i omkrets. Men vad kallar man den ? I mina ögon inte jättestor men kanske just över medel ? Eller va tycker ni !

• Anonym (Fru vit)

Modell större alla dagar i veckan. 50+

Både visuellt och fysiskt.

Svar på tråden Ålder på kvinnor som gillar lite större kukar?