frökenBea skrev 2019-07-14 10:40:13 följande:
Hej alla! Hur går det för er som fått era bebisar?
Och er som fortfarande väntar...jag är en av dom.
V 41 idag och spyr fortfarande!! All min goda frukost bara vände 2 min efter :((
Just nu är längtan efter att kunna avnjuta en måltid utan att vara rädd för att den ska komma upp och att slippa känna sig konstant uppsvälld, störst!!
Usch, hoppas spyorna ger sig snart och att förlossningen sätter igång snart! Själv har jag svårt att sköta magen efter förlossningen, och har lite svårt att hålla tätt ibland, så blir att gå ofta på toa och ha stora bindor på sig.. torka sig gör ju ont som in i helvete då jag har några stygn ????
Vi kom hem från BB igår kväll. Lillan ville inte sova i spjälsängen så det slutade med att hon sov i ett babynest mellan mig och sambon, vilket funkade mycket bättre då hon kunde både se och höra oss,det lugnade ner henne direkt :) Fick problem med Amning på BB då hon inte kunde få ett ordentligt tag om bröstet, så använder nu amningsnapp och pumpar varannan amning för att se till att hon får i sig tillräckligt med mat och att mjölken ska sätta igång så fort som möjligt. Skall in på uppföljning och kontroller på tisdag för att se så hon inte tappar i vikt :) Men nu ammar hon ju 3-4 gånger på mindre än 2 timmar och sen sover hon några timmar för att sen amma igen, så skall ringa in till BB och kolla om jag fortfarande måste pumpa :)