• Anonym (Anonym)

Normalt att killen bara kollar på fittan och kuken under sex?

Hej. Då mitt ex nästan alltid kollade på min fitta när han tryckte in kuken så undrar jag ifall detta är vanligt förekommande. Jag förstår att det är sexigt att se, men grejen är att det känns som att han "bara" kollade där, han kysste eller smekte mig sällan på ett romantiskt vis, om ni förstår. Någon gång höll han om mina handleder tror jag, vi båda gillade det. Kan ha hänt att han kysst mig samtidigt också men har isåfall bara ett vagt minne av det. Minns mest att han kollade "där".

Bara undrar om detta är vanligt. Hur har era pojkvänner varit? KK är en annan sak, då är det bara SEX, men i ett förhållande är det ju mer kärleksanknutet.

• Svar på tråden Normalt att killen bara kollar på fittan och kuken under sex?
  • Anonym (Bibbi)

Hur de har varit under akten har varit väldigt varierande!
    Det ända som jag har reagerat på som konstigt egentligen var killen som höll på och smekte sig själv över kroppen medan vi låg, vid tillfälle så kollade han gärna in sig själv i spegeln medan han knullade mig. Han var ganska självupptagen även på andra vis så blev inget särskilt långt förhållande!

Tror inte att det är ovanligt att de gillar att kolla på när kuken glider ut och in (det gör jag som tjej också ju!).

• Lånehajen

Just när man ska tränga in i henne är det väl inte konstigt att titta på kuken och fittan, kan vara hett att se den glida in och ut under sex också. Annars brukar jag titta mycket på henne/se in i hennes ögon om vi är i en position där det går och därutöver blir det en hel del tittande på bröst, rumpa och hennes ben också.

• Anonym (sexy)

När jag tar en tjej bakifrån kan jag inte låta bli att titta speciellt när man knullar sakta.

• Anonym (sexy)

En gång så frågade tjejen varför jag tittade ned medan vi hade sex.
    Ja sa att det såg så sexigt ut när jag gled in i henne hon tyckte att jag det verkade konstigt.
    -men titta själv då sa jag .. hon böjde sig upp och tittade ned medan jag fortsatte att stöta i henne efter en stund sa hon vad sexigt skönt det ser ut.

• Anonym (Han Solo)

Jag tittar på det mesta men när det börjar närma sig är det sexigast att kolla henne djupt i ögonen och få "kontakt"

• Anonym (Bästis)

Ja, den är hans bästa vän, så han hejar på och är stolt. 

• Anonym (..)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-10-29 12:41:34 följande:
    Normalt att killen bara kollar på fittan och kuken under sex?

Hej. Då mitt ex nästan alltid kollade på min fitta när han tryckte in kuken så undrar jag ifall detta är vanligt förekommande. Jag förstår att det är sexigt att se, men grejen är att det känns som att han "bara" kollade där, han kysste eller smekte mig sällan på ett romantiskt vis, om ni förstår. Någon gång höll han om mina handleder tror jag, vi båda gillade det. Kan ha hänt att han kysst mig samtidigt också men har isåfall bara ett vagt minne av det. Minns mest att han kollade "där".

Bara undrar om detta är vanligt. Hur har era pojkvänner varit? KK är en annan sak, då är det bara SEX, men i ett förhållande är det ju mer kärleksanknutet.

Någon sekund kan de så klart titta, men sen ger man sig ju hän i det hela. Min man vill gärna se mig i ögonen om vi har en sådan ställning så att det funkar. Det vill jag också. 
  • Anonym (Ob)

Min kille gör det mycket. Så mycket han kan. Jag också.

Dock till en viss gräns om inte så mycket annan kärleksberöring och kontakt kommer in så börjar mina hjärnspöken om att jag bara är som ett objekt, att jag hade kunnat vara vem som helst som låg där med en fitta, det får mig osäker på att jag Är speciell och att han inte hade kunnat/velat/kvittat göra så med vilken kvinna som helst han tänder på, att han är  eller åtminstone fått mycket sexinput därifrån eller bara är sliskig och kåt och desperat och jag blir avtänd

• Tukt

Du tenderar att kategorisera så mycket att du inte får något svar. För vad är "normalt" i ett sådant här avseende? Och varför skulle det vara så stor skillnad på sexet i en relation, jämfört med en kk-relation? Det beror ju ofta inte på vad man har för relation, utan mer vad en tänder på.

• KimLinnefeldt

Skit samma vad som är normalt. Det är grymt upphetsande att se den glida in och komma ut våt, och sen in... ut... Jag har riggat upp en spegel i sängen så att jag ska kunna se ur fler vinklar.

• Anonym (A)
    Tukt skrev 2023-11-19 10:10:28 följande:

Du tenderar att kategorisera så mycket att du inte får något svar. För vad är "normalt" i ett sådant här avseende? Och varför skulle det vara så stor skillnad på sexet i en relation, jämfört med en kk-relation? Det beror ju ofta inte på vad man har för relation, utan mer vad en tänder på.

Håller med
  • Anonym (M)

Min kille älskar att se mig i ögonen för att se min njutning. Han älskar när jag blir utom mig av kåthet.

Svar på tråden Normalt att killen bara kollar på fittan och kuken under sex?