• Spanskanudlar

    Present tips

    Hej skulle vilja ha något present tips. Jag ska träffa min pojkväns kompis för första gången på hans 50 års kalas men känner att jag vill ha någon present med mig men vet ej vad som kan vara passande

  • Svar på tråden Present tips
  • OlgaElvira

    En god flaska vin eller whiskey eller om det inte är passande en bok av något slag. Det finns många bra fotoböcker som visar fantastiska bilder av natur, arkitektur, historia, fiske, fotboll  m.m. din pojkvän kanske vet säkert vilka intressen han har.

  • OlgaElvira

    En god flaska vin eller whiskey eller om det inte är passande en bok av något slag. Det finns många bra fotoböcker som visar fantastiska bilder av natur, arkitektur, historia, fiske, fotboll  m.m. din pojkvän kanske vet säkert vilka intressen han har. Inget för personligt och inget för dyrt.

  • OlgaElvira

    En god flaska vin eller whiskey eller om det inte är passande en bok av något slag. Det finns många bra fotoböcker som visar fantastiska bilder av natur, arkitektur, historia, fiske, fotboll  m.m. din pojkvän kanske vet säkert vilka intressen han har. Inget för personligt och inget för dyrt.

Svar på tråden Present tips