• Du kan

    Vad händer om man hämnas på en psykopat?

    Ibland undrar man vad som är värst? Psykopaterna eller dom som lyssnar & tror på allt utan att ifrågasätta eller ta reda på fakta? Man borde undra om allt står rätt till när en människa säger saker som förstör leverbröd & relationer för någon annan.

    Jag och mitt syskon råkade ut för 7 psykopater som haffade ihop sig och gjorde vårt liv till levande helvete. Förstörde det som gick att förstöra för oss. Hur är det möjligt kunna råka ut för så många psykopater? Hur kan det va fel på så många andra? Den frågan fick vi ofta speciellt när vi försökte försvara oss i situationer då arbete & våra relationer blev förstörda. Det va inte så svårt, växa upp med missbrukare som introducerade världen för oss & det gick fort få mer än en psykopat kring sig. Hade det inte varit för psykologer fångade upp både mig & min syster hade vi nog inte heller levt nu. Idag har jag ett nätverk av normala människor kring mig. Vi klarade av att hantera 7 psykopater ni kommer att klara av hantera 1 (även om det kanske inte känns så nu) Som någon skrev gör inte misstaget att bråka tillbaka. & se det som en stor tjänst att dom som lyssnar på psykopaterna utan att ifrågasätta eller ta reda på fakta DESSA människor är inga ni vill ha i ert liv ändå!!! Psykopaterna måste ha kickar i sitt liv & får sin näring av att se resultatet från skräck dom sätter iandra. Får dom inga reaktioner av sina offer tröttnar dom tillslut & letar vidare efter nya offer. Ni kommer klara detta & gå starkare än någonsin ur det dagen då det över.

  • Du kan
    Anonym (Va) skrev 2018-11-01 14:35:17 följande:

    Psykopater är sällan ensamma. Dom är ofta leder inom gäng & omtyckta som tex chefer på sina arbete. Läs om vardags psykopater. De som råkat ut för psykopater blir oftas ensamma. Ett påtvingat & frivilligt beslut oftas för att få vara ifred från psykopater.


    Exakt! Dom värsta psykopaterna är mycket socialt begåvade med stora nätverk & är omtyckta. Ledarskap inom kriminella organisationer, sekt ledare osv.

    Dom är sällan ensamma. Dom har mycket svårt klara av ensamhet för det första. Därför dom har som mål att islolera sina offer från andra människor på alla sätt och vis då dom tror att alla andra lider av ensamhet som dom själv gör. Jag vet vad jag talar om då råkat ut för det på värsta tänkbara sätt och har det i mitt yrke i dag att ge verktyg kunna reparera skadorna psykopaterna orsakar.
  • Du kan
    Anonym (don't do it) skrev 2018-11-01 16:07:04 följande:

    De kan vara väldigt skickliga. Blandar sanning med halvsanning och lögn så att allt verkar trovärdigt. Trycker på rätt knappar och utmålar sig själva som offer, får en att känna sig som en svikare om man inte väljer (deras) sida.


    Precis så! Dom kommer säga vad som krävs för att få över andra på sin sida. Gärna perversa historier hittar man på för att verkligen säkra sig att andra tycker synd om psykophat offret. Dom man inte lyckas få över på sin sida gör man sig av med illa kvickt. Värsta psykopaterna har ju oftas tillgång till privata som konto & koder så det gillra fällor som någon skrev.
Svar på tråden Vad händer om man hämnas på en psykopat?