• Anonym (Sia)

Vad gör du när partner inte vill ha sex?

Om du känner dig kåt och verkligen är sugen på sex, och det är en situation där du normalt sett hade onanerat om det bara var du hemma, men får ett nej från din partner, vad gör du då?

Går du nånstans o onanerar, försöker glömma bort att du är kåt, försöker igen, blir sur, eller har du kanske redan lagt ner att ta iniativ? Vad gör DU?

• Svar på tråden Vad gör du när partner inte vill ha sex?
  • Anonym (Sussi)

Ett nej från min partner innebär alltid en förklaring så sur blir jag aldrig. Oftast blir det bara ett "aha" till svar från mig och lusten klingar av. Ingen big deal. Om jag mot förmodan är sugen ändå blir det onanin på toa vid lämpligt tillfälle.

• Anonym (50 years of grey)
    Anonym (Sia) skrev 2018-11-01 16:37:10 följande:

Om du känner dig kåt och verkligen är sugen på sex, och det är en situation där du normalt sett hade onanerat om det bara var du hemma, men får ett nej från din partner, vad gör du då?

Går du nånstans o onanerar, försöker glömma bort att du är kåt, försöker igen, blir sur, eller har du kanske redan lagt ner att ta iniativ? Vad gör DU?

Ganska van vid det scenariot, kan säja att den slaknar ganska fort av ett "nej" detta oavsett om det beror på att hon inte vill, kan eller orkar, för det mesta vill hon egentligen (säjer hon) men tusen andra saker ska stämma in för att det ska bli av.  så på sätt och vis löser det situationen, men när det händer alla gånger utom 2 per år så är det ganska deprimerande. Att ta saken i egna händer har jag nog aldrig gjort efter ett "nej" då är lusten som bortblåst, så det blir vid andra tillfällen (några gånger om dagen)
  • Anonym (Solo)

Förr försvann lusten, nu har man inga förväntningar på henne utan på högern, kanske vänstern om man känner sig porrigt kåt........

• Lånehajen

Det har aldrig hänt. Men skulle det vara så hade jag väl onanerat då, är man kåt så är man.

• Anonym (lägger av)

Jag lägger av och gör något annat. Att försöka igen och få ett nej till gör känslan av rejektion bara större. Att försöka igen och få ett ja då skulle få mig att känna mig som att hon ebart "ställer upp" inte att hon vill.

Att gå och runka istället får mig att känna mig misslyckad.

Så lägger ner.

• Anonym (lägger av)

Jag lägger av och gör något annat. Att försöka igen och få ett nej till gör känslan av rejektion bara större. Att försöka igen och få ett ja då skulle få mig att känna mig som att hon ebart "ställer upp" inte att hon vill.

Att gå och runka istället får mig att känna mig misslyckad.

Så lägger ner.

• Anonym (ö)
    Anonym (Solo) skrev 2018-11-01 17:28:00 följande:

Förr försvann lusten, nu har man inga förväntningar på henne utan på högern, kanske vänstern om man känner sig porrigt kåt........

Liknande för mig
    Har inga förväntningar på min man längre så jag tar inga initiativ ens längre.
    men frustrerad är man ändå.

• New  Dawn

Då säger vi att vi kan ta det en annan dag. Om jag är väldigt sugen tillfredställer han mig annars väntar jag. Han brukar fråga mig vad jag vill.

Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Jill)

Somnar. Jag blir aldrig sådär kåt. Har hänt fem gånger i hela mitt liv kanske och då onanerade jag snabbt på toaletten.

Svar på tråden Vad gör du när partner inte vill ha sex?