• Anonym (Ågren)

Kär i helt fel person. Gift.

Jag har haft det knaggligt i mitt äktenskap.

Blev förälskad i min kollega. Vi är väldigt lika och har en oerhörd kemi.

Bytte jobb. Det blev bättre. Idag tittade han in på mitt nya jobb och vi pratade en stund. Efteråt var nya kollegorna helt till sig! ? VEM var det??? Kemin mellan er kunde man ta på!? Svarade att det bara var en gammal kollega och fick till svar ?Det är nåt på gång mellan er.?

Ex-kollegan skickade ett meddelande där han skrev att vi älskar varann i smyg och det är inget att skämmas för. Helt matter of fact ut ur det blå. Blev helt, helt ställd.

Får sån jävla ångest. Bytte jobb för att komma ur denna jävla känsla. Känns som om detta är en tågolycka man vet ska hända men handfallen bara står och väntar på.

Ska jag blocka hans nummeen? Hur tar jag mig ur denna avgrund av förlskelse?

• Svar på tråden Kär i helt fel person. Gift.
  • Anonym (Olivia)

Om du vill satsa på ditt äktenskap och inte vill göra något med någon annan skulle jag skicka ett kort meddelande till fd kollegan att det han skrev var opassande och sen blockar du hans nummer.

Alla kan få en crush då och då. Det är inte så konstigt. Men man behöver inte elda på den.

• Anonym (Ågren)

Jag har också varit opassande. Mina känslor är som skrivna i pannan på mig. Det var därför jag bytte jobb.

Vill inte vara så hård, för jag fattar att han vet var han har mig. Till och med nya kollegorna såg det.

Men kanske kan jag säga att jag inte klarar av att ha kontakt?

• Anonym (Tips)

Förklara för honom att du inte fixar att ha kontakt än och att du kontaktar honom när du känner att du klarar av det

• Anonym (wopwop)
    Anonym (Ågren) skrev 2018-11-01 17:24:03 följande:

Jag har också varit opassande. Mina känslor är som skrivna i pannan på mig. Det var därför jag bytte jobb.

Vill inte vara så hård, för jag fattar att han vet var han har mig. Till och med nya kollegorna såg det.

Men kanske kan jag säga att jag inte klarar av att ha kontakt?

Haha heter den fule simon?
  • Anonym (Ågren)
    Anonym (wopwop) skrev 2018-11-01 17:30:06 följande:

Haha heter den fule simon?

Va?
  • Anonym (Ågren)
    Anonym (Tips) skrev 2018-11-01 17:26:14 följande:

Förklara för honom att du inte fixar att ha kontakt än och att du kontaktar honom när du känner att du klarar av det

Får väl Göran det. Men då bekräftar jag ju att han har rätt. Nu är det iaf outtalat från min sida. Även om det är oerhört tydligt ändå.
  • Anonym (Ågren)
    Anonym (Ågren) skrev 2018-11-01 17:40:56 följande:

Får väl Göran det. Men då bekräftar jag ju att han har rätt. Nu är det iaf outtalat från min sida. Även om det är oerhört tydligt ändå.

Göra. Inte Göran givetvis.
  • Anonym (wopwop)
    Anonym (Ågren) skrev 2018-11-01 17:42:15 följande:

Göra. Inte Göran givetvis.

Va? Heter han Göran?
  • Anonym (Ida)

Är han också upptagen eller "bara" du?

• Anonym (Ågren)
    Anonym (wopwop) skrev 2018-11-01 17:47:05 följande:

Va? Heter han Göran?

Attans! Ville ju inte outa hans namn här!
Svar på tråden Kär i helt fel person. Gift.