• Anonym (AnonAss)

    Män: finger i rumpan eller inte?

    Är nyfiken på hur många av er män som gillar att få ett finger i rumpan under sexakten? Har uppfattningen om att det är antingen starkt ja eller starkt nej, som tjej är det svårt att veta om man har där att göra eller inte ibland!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män: finger i rumpan eller inte?
  • Anonym (Gillart)

    Jag skulle aldrig be om det, men jag har varit med två kvinnor som själva ville och tog initiativ till att smeka min rumpa och stoppa in ett finger. Det är väldigt skönt, och eggande snuskigt. Efter ett tag kunde jag knappt komma utan att de stoppade in ett finger.

    Båda ville helst ha 69-an med mig överst och ett finger i min rumpa. Jag är rätt säker på att de gillade det för de kom ganska fort när vi gjorde så. Själv kunde jag aldrig komma så men jag brukade då lägga mig på rygg och bli avsugen eller riden med fingret kvar i rumpan.

    Bara den ena av dessa kvinnor vill själv ha ett finger i sin rumpa, hon ville alltid att jag skulle slicka där och även ha min hårda påle där ibland. Det mest upphetsande var att ta henne i rumpan stående bakifrån, då kände det som att hon gjorde allt för min njutnings skull. Vilket jag återgäldade såklart genom att ligga över henne i 69-an som jag beskrev. Eller att hon för det satt på mitt ansikte, bakåtlutad med ansiktet framåt så jag inte kom åt annat än hennes rumpa, samtidigt som hon smekte sig själv.

    Numera har jag bara vaniljsex med min nuvarande kvinna, men jag är nöjd med det också.

  • Anonym (50 years of grey)

    Nej tack!
    Fick ett finger i röven av en 65-70 årig man för ett par år sedan,
    Inget trevligt alls, men han tyckte att det var helt i sin ordning........prostatan alltså ;)

  • Anonym (p)
    Anonym (50 years of grey) skrev 2018-11-01 21:51:17 följande:

    Nej tack!
    Fick ett finger i röven av en 65-70 årig man för ett par år sedan,
    Inget trevligt alls, men han tyckte att det var helt i sin ordning........prostatan alltså ;)


    Var det en läkare? Obestämd
  • Wowbagger2000

    Nej, tycker inte att det ger nånting faktiskt.

  • Anonym (Haha)
    Anonym (p) skrev 2018-11-02 00:06:00 följande:

    Var det en läkare?


    Haha! Menar du allvar?

    Vad skulle d annars vara? :D
  • Anonym (Pelle)

    Ja tack!

    Det lyfter njutningen till nästa nivå.

  • Anonym (Samma)
    Anonym (Gillart) skrev 2018-11-01 20:59:09 följande:

    Jag skulle aldrig be om det, men jag har varit med två kvinnor som själva ville och tog initiativ till att smeka min rumpa och stoppa in ett finger. Det är väldigt skönt, och eggande snuskigt. Efter ett tag kunde jag knappt komma utan att de stoppade in ett finger.

    Båda ville helst ha 69-an med mig överst och ett finger i min rumpa. Jag är rätt säker på att de gillade det för de kom ganska fort när vi gjorde så. Själv kunde jag aldrig komma så men jag brukade då lägga mig på rygg och bli avsugen eller riden med fingret kvar i rumpan.

    Bara den ena av dessa kvinnor vill själv ha ett finger i sin rumpa, hon ville alltid att jag skulle slicka där och även ha min hårda påle där ibland. Det mest upphetsande var att ta henne i rumpan stående bakifrån, då kände det som att hon gjorde allt för min njutnings skull. Vilket jag återgäldade såklart genom att ligga över henne i 69-an som jag beskrev. Eller att hon för det satt på mitt ansikte, bakåtlutad med ansiktet framåt så jag inte kom åt annat än hennes rumpa, samtidigt som hon smekte sig själv.

    Numera har jag bara vaniljsex med min nuvarande kvinna, men jag är nöjd med det också.


    Lite liknande för mig. Har aldrig bett om det. Men en tjej som jag hade sex med stimulerade min prostata spontant. Det är de skönaste orgasmer jag har haft. Hon brukade bara göra det sa hon och ingen kille hade misstyckt. Nu är hon gift med min kompis... Själv nöjer jag mig också med vaniljsex med frun.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Samma) skrev 2018-11-02 10:09:07 följande:

    Lite liknande för mig. Har aldrig bett om det. Men en tjej som jag hade sex med stimulerade min prostata spontant. Det är de skönaste orgasmer jag har haft. Hon brukade bara göra det sa hon och ingen kille hade misstyckt. Nu är hon gift med min kompis... Själv nöjer jag mig också med vaniljsex med frun.


    Är det inte frustrerande att veta hur sköna orgasmer du går miste om?

    Varför berättar du inte för din fru?
  • agaton_sax

    Röstade Ja.

    Inte varit vidare intresserad av anala lekar över huvud taget förr, varken ge eller få men min dåvarande sambo och nuvarande fru ville pröva på mig och man lever ju som sagt bara en gång så vi testade och ja jävlars vad skönt det var, kom som aldrig förr :)

    Jag brukar ha problem med att komma, det kan ta hur lång tid som helst för mig att bygga upp till, så pass lång tid att frugan brukar tröttna på sexet innan jag kommit men vårt botemedel mot det är att som avslutning för mig så brukar hon föra upp ett finger eller två, då tar det inte lång tid innan jag kommer.

Svar på tråden Män: finger i rumpan eller inte?