• Anonym (AnonAss)

Män: finger i rumpan eller inte?

Är nyfiken på hur många av er män som gillar att få ett finger i rumpan under sexakten? Har uppfattningen om att det är antingen starkt ja eller starkt nej, som tjej är det svårt att veta om man har där att göra eller inte ibland!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män: finger i rumpan eller inte?
  • Anonym (Ge dom ett finger)

Vi har passerat finger stadiet för rätt länge sedan, numera trycker hon in hela handen, får helt grymma orgasmer utan sprut, det vill hon ja i sig.

• Anonym (Bertram)

Känsligare där än kuken. Både runka och bli pullad samtidigt är fantastiskt. Elektriskt. Och snuskigt, som extra krydda.

• ungvard

Nej är inget jag föredrar. Har haft några partners som absolut velat haft ett finger där vi avsugningar, tom slickat och det har varit okej. En avsugning med finger i rumpan är ju mycket bättre en ingen avsugning alls Drömmer

• Anonym (Fred)

Starkt nej, tycker det är äckligt och hade blivit sur om någon skulle få för sig att pilla där. Speciellt under något som ska vara sexuellt. Undantag kan göras för proktologen, men då är det knappast sexuellt heller.

• Anonym (Mmm)

Mmm som kvinna skulle jag vilja prova göra detta på en man under avsugning. Men har inte vågat än o har ingen partner just nu.

• Anonym (Brakskit)

Jag brukar föreslå för sexpartners att pulla mig i röven och när de är i färd med att köra upp ett finger x antal tum i röven så drar jag iväg en brakskit det är hysteriskt kul att se deras reaktioner. Flört

• Gaskarl

[quote=81164722][quote-nick]Anonym (Mmm) skrev 2021-06-02 16:09:55 följande:[/quote-nick]Mmm som kvinna skulle jag vilja prova göra detta på en man under avsugning. Men har inte vågat än o har ingen partner just nu.[/quot

Helt underbart...

• Grossglanz

You've got to put a finger in my but if you want my dick in your mouth????

• Nipus81

Fick ett finger i rumpan av min sambo igår när vi låg och hånglade och jag smekte mig själv lite under tiden. Hon masserade först området mellan pung och anus och sedan så gick hon längre ner och tillslut åkte ett finger upp i rumpan på mig. Jag kom efter kanske 1-1,5 minut efter det. Lite pinsamt men jag sprutade rakt över magen på mig själv av den behandlingen.

Svar på tråden Män: finger i rumpan eller inte?