Hur ska man hitta kärleken? Vara aktiv eller inte?
Hej!
Är en 25-årig tjej som tröttnat på singellivet.
Är nöjd med mitt liv i övrigt i form av jobb, vänner, familj, utseende mm men känner att jag vill ha ett seriöst förhållande. Jag har jämnt varit passiv och inte gjort ngt och tänkt ? ödet och ?det händer när man minst anar det? men känns surt att inte alls kunna påverka något. Alla börjar hitta partners och de känns trist. Har senaste året blivit lite bättre på att dejta men de har inte riktigt klickat med personerna (personkemin mm har inte funkat) eller så har jag inte varit attraherad...
Dejtade en kille nyligen som var 30år där vi verkligen klickade men han verkade enbart ute efter ligg och total förändrades när jag inte blev intim med honom i ett tidigt dejtingstadie. Jag är öppen, glad, rolig, omtänksam, snygg och får jämnt höra detta av vänner samt killar jag dejtat. Dock är det svårt att hitta en kille även bland de äldre som är ute efter ngt seriöst. Vet inte vad jag ska göra direkt. Tar hand om mig i övrigt, gymmar 5dgr i veckan, umgås med vänner, kollegor från jobbet osv reser när jag kan men hur i fasiken ska jag kunna hitta en kille jag både klickar med och är attraherad av samtidigt som killen vill ngt seriöst???
Jag har nyligen skaffat tinder och det var därifrån jag dejtade killen som bokstavligen dog efter mig och som gjorde allt för att ses men som blev ett svin när han inte fick ligga på 3e träffen...,
Ska jag utesluta tinder helt?
Har pratat med 1-2 killar därifrån men har inte träffats eller så. Jag är väl medveten om mitt utseende och matchar nästan med alla jag tycker verkar vara intressanta, även om de är oseriösa osv.. på andra dejtingsidor så vet jag inte om jag kan hitta min drömkille direkt??
Börjar kännas hopplöst