• Almaclara

Orakade tjejer?

Killar, är det så farligt när en tjej har håriga ben och är orakad intimt?? Om ni raggar upp en tjej som ni tycker är väldigt snygg och sedan märker är orakad - är det blankt nej?

Tjejer, är det någon mer orakad här som kan känna sig sexig? (-; <3

Och alla, varför är det sån tabu? Det naturligaste som finns!! Tycker personligen det är mer attraktivt med hår! Kramar

• Svar på tråden Orakade tjejer?
  • Cbxen

Jag föredrar orakat ???? känns så fel på något sätt när det är hårlöst ????

• Anonym (Wiljam)

Att tjejen är rakad gör hela akten mycket sexigare. Det är jobbigt att säga det för att det får mig att känna mig lite som ett rövhål, men sanningen är att jag ett flertal gånger har blivit överraskad efter en kväll ute med en tjej som är orakad och att det har fått mig att tappa sexlusten helt och hållet.

Stort nej för mig

• PappaAndreas

Föredrar om kvinnan har trimmat könet hellre än rakat. Lite hår på benen gör inte ett dugg.

• Lånehajen

Bryr mig inte nämnvärt om hon inte är rakad mellan benen, gillar både naturligt och helrakat. Hår på benen osv däremot är ingen höjdare.

• Anonym (U2)

Tvärtom skulle jag vilja säga. Mycket attraktivt och erotiskt när man får uppleva en tjej som hon är skapt av naturen.

Om alla tjejer såg likadana ut så vore det inte lika spännande och tyvärr strävar många tjejer efter likriktning. Men som kille vill man att tjejer ska se oiika ut. Hår ser olika ut, olika färg, struktur och täthet, känns olika, är olika placerat. Hår bjuder på många extra variabler utöver de som en hårlös kvinnokropp ger. Så om en tjej är orakad så blir man ju extra nyfiken på hur hon ser ut naken och hur hon känns att smeka och vara nära. Mycket läckert och eggande!

Riklig hårväxt tyder på högre testosteronnivåer, vilket medför att tjejen troligen är kåtare och mer villig än de flesta andra tjejer. 

Tjejer från Iran, Indien och däromkring är kända för sin ofta rikliga kroppsbehåring och jag har aldrig hört någon kille säga att tjejer därifrån skulle vara oattraktiva, tvärtom är det nog många som är nyfikna på och attraherade av tjejer med denna etnicitet då de ser bra ut. 

Tabu är det väl för att pampar inom skönhetsindustrin bestämt att det ska vara så, så att de kan sälja allt fler produkter till naiva och lättpåverkade kvinnor. Ligger mycket pengar i detta. Dessutom har samhället blivit mer känsligt mot olikheter och strävar mot likriktning och monotoni i alla avseenden. Det gäller inte bara hur folk ser ut, utan rent allmänt.

• Zizazi

Jag gillar rakade unga tjejer. Mums. Gärna blonda unga tjejer som är rakade. Typ 20 åringar. Det är bingo.

• Liberté

Att kalla något naturligt och genom detta skulle vara bättre har jag svårt att förstå. Skor är inte heller naturligt, barfota 4 life.

Du kan sluta raka dig, sminka dig osv men det betyder endast att tjejer som gör det faktiskt får en edge i konkurrensen.

Sen är det nog ingen som förväntar sig att tjejer ska vara renrakade jämt men man kan trimma en smula så det slipper kännas som man attackerat en ryamatta med munnen

• Anonym (gillar)

Orakat är inte trevligt. Finns inget mer avtändande än tjejer med hår under armarna, jag kräks nästan då jag ser det.
    Buske mellan benen är inte heller trevligt, både skönare och snyggare med rakat eller mycket ansat.

• PappaAndreas
    Anonym (gillar) skrev 2018-11-03 20:21:40 följande:

Orakat är inte trevligt. Finns inget mer avtändande än tjejer med hår under armarna, jag kräks nästan då jag ser det.

Buske mellan benen är inte heller trevligt, både skönare och snyggare med rakat eller mycket ansat.

Antar att du inte har ett fjun på kroppen själv heller om du ställer såna krav på damerna?
  • Wowbagger2000

Föredrar ju om de är rakat/ansat, men skulle inte backa på sex för att det inte var det.

Hade väl skippat oralsexet om det var väldigt hårigt.

Svar på tråden Orakade tjejer?