Springmask igen, SNÄLLA hjälp!
Jag är expert inom detta ämne efter att själv genomlevt detta med mina barn. Du behöver inte städa så jävla mycket för det är helt lönlöst. Maskäggen är inte så vitala att de kläcks direkt osv. Maskägg behöver fukt och speciella tillstånd att kläckas. I princip bara 15 % av alla maskägg kläcks och visst de är supertåliga, men att få de från soffan till munnen är ganska omöjligt. Visst om du gräver dig i röven och sedan slickar på fingrarna får du i dig tillräckligt för nya maskar skulle bildas den vägen.
Största bildningen av maskar kommer genom att medicinen är overksam. Dvs maskarna idag är resistenta mot dagens mediciner. Vanquin är ett skämt. Jag har personligen skrivit till läkemedelsverket då Vanquin är helt overksamt, att medicinen bör sluta säljas som ett behandlingsalternativ omedelbart. Jag har själv testat vanquin på levande maskar. De levde och mådde prima. Men inom den branschen finns mycket korruption, vänskapsband och lättja. Folk tror att vi fortfarande bor i bullerbySverige där alla är solidariska och anstränger sig för varandra. Bulllshit.
Även vermox/mebendazole är maskarna i allra flesta fall helt eller delvis immuna mot. Chili och curry och alla annan huskurer, pumpakärnor, papayakärnor etc är bara ren bullshit. Maskarna lever väldigt bra med alla dessa pseudobehandlingar. Att maskarna behöver lägga ägg på utsidan av anus är ytterligare ren bullshit och lögner.
Det som fortfarande fungerar är Albendazole, i stora mängder (1-2 gram per dos med 10dagars intervall). Ja vad får jag betalt för mina visdomar och min tid författa denna texten. Inte ett skit. Från någon. För vi lever i ett skitland som håller på att gå under. Sakta nu i början, snabbare om något år. Sanna mina ord. De är profetiska.