Ekonomi med sambon?
[quote=79190166][quote-nick]Jemp skrev 2018-11-04 19:08:16 följande:[/quote-nick]Kommer du fortsätta vara sjukskriven? Gör du det du kan för att må bättre, kunna börja jobba etc?
I så fall är ju frustrationen onödig. Vad har han för förslag då? Att ni ska flytta isär? Flytta till billigare lgh? Hur mycket vill han att du ska betala?[
Om jag skulle betala så skulle han få mer pengar som han inte behöver o lägga på sina egna nöjen medans jag skulle leva på svältgränsen. Och han skulle titta på. Det pallar inte jag inte min stolthet, ingen del av mig. Känns som han hatar mig ibland av okänd anledning Som att han inte vill mig väl.
Det gör mig väldigt ledsen.Och han säger att om jag flyttar så är det slut. Att han vill ha en kvinna med jobb som man kan dela kostnaderna med och han vill att jag ska va den kvinnan då han Är kär i mig. Så slutar våra diskussioner typ. Han köper dyra prylar jämt till sig själv och satsar noll kronor på oss eller på hemmet för övrigt.
Jag har noll självförtroende kvar. Men tydligen såpass att när jag känner mig dåligt behandlat.