Ekonomi med sambon?
[quote=79190919][quote-nick]Solarn skrev 2018-11-05 01:55:33 följande:[/quote-nick]Man behandlar inte någon man älskar som han behandlar dig. Vad är anledningen till att du stannar hos denna man?[/
Tack för att du bekräftar det jag redan hört av vänner och närstående. Då han säger att hans vänner och familj påstår motsatsen att det är jag som är en snyltare och felar så ville jag höra utomståendes åsikt. Har verkligen försökt skildra det helt objektivt skulle han läsa detta skulle han inte heller ha något ytterligare att tillägga förutom såklart att han skulle bli förbannad vilket han blir av det minsta lilla mot mig. Han tar sig friheten att behandla mig som skit då jag stannat hos honom trots stt han behandlar mig såhär. Mina föräldrar bor utomlands och jag är där stora delar av året ( oxå en källa till bråk min kille ?tillåter? mig inte vara där hur länge jag vill och vill ha exakta datum när jag kommer hem med motiveringen ? jag vill ha en kvinna som är där för mig? vad jag vill ha är inte ens sekundärt det är noll och intet förstår jag.
Jag försöker nu bli friskare och håller på att se mig om efter jobb i smyg ( har hjälp av föräldrarna) då jag bestämt mig att utesluta honom i mina planer då jag inte längre litar på honom att han vill mig väl o skulle kanske sänka mig o ta mina energier nu när jag behöver dem. Tilliten är ju totalt borta, det lustiga är att han verkar ha ännu mindre tillit till mig, det är som han är misstänksam till varför jag är kvar hos honom ( bara mina spekulationer då ju sämre han behandlar mig desto elakare blir han) jag vet inte. Något samliv har vi inte. ( jag vill inte)