• Emeliesh

Vi som har BIM i December

Hej jag hoppar in här! :)

Jag har bim den 30e december.

Äl test visade stegring 14 december.

Har haft blödning son gett rosa/rött på papper 7 dagar efter äl som varat i ca 4 dagar.

Mår konstigt, trött, uppblåst, molande känsla, illamående till och från.

Gravtest negativt bim -5

Så jobbigt med ovisshet.. födde dottern juni 17

• Emeliesh

Testade med ett cb som ska bli plus nu på kvällsurin. Neg. Är dock endast bim -4 idag. Kan det finnas hopp än? Inte en tillstymmelse till blod idag och den blödning jag haft stämmer väl överens med nidblödning. Jag är såå trött och såååå illamående.. kroppen känns allmänt orolig

• Emeliesh

Snart haft små små blödningar i en vecka.. bara när jag torkar mig. Inget skydd behövs. Bim om 3 dagar nu..

Kan det ens vara mens? 7 dagar efter äl, så ljust och klumpfritt?

• Emeliesh

Bim -2 och neg test. Ger dock inte upp. Jag är så trött och illamåendet sitter i.

Har inte blött på 1.5 dagar nu så får väl se..

• Emeliesh

Jag troooor jag kan ha plussat svagt svagt på en sticka i morse. Så pass svagt att det inte syns på bild men med ögat. Det syns om man förvränger bilden men annars kan det vara supersvårt. Blev ett liknande reslutat med kvällsurin igår. Imorgon är bim.

Jag hoppas hoppas, inte sagt något till sambon då det känns konstigt att det skulle vara pos.

• Emeliesh

Jag vet att man aldrig ska ändra och justera bilder på test men det är så svårt att få bild på de man ser med blotta ögat..

Kan någon ge mig hopp eller är de kört? Bim imorgon eller på måndag..

• Emeliesh

Fick detta på äl test nu precis, ser ändå pos ut då testlinjen är starkare? Bim idag.. fattar ingenting. Gravtest imorse visade neg. Är så förvirrad. Kan jag ha äl? Så konstigt

• Emeliesh
    Agronomen skrev 2018-12-30 18:26:39 följande:

Oj, vad spännande! Om du är säker på att du hade ÄL för ca två veckor sedan borde det ju inte vara ÄL nu igen... Har ju läst att LH och HCG är lika i strukturen och att ett ÄL-test därför kan ge utslag på graviditet.

Jag har också läst det.. men gravtest va ju neg imorse? ???? här är en tydligare bild.. teststreck mycket starkare

• Emeliesh
    Felicia3 skrev 2018-12-31 07:14:47 följande:

Jag hade positiva äl tester 4-5 dagar i rad nu när jag är gravid.så du kan ju vara det,svårt att veta. vilken Bim är du på?

När jag testade blev de starkare och starkare,sista var själva ÄL-strecket starkare på än test-strecket.jag gravtestade först 3 dagar innan Bim med tidigt test men fick negativt gravtest. (18 december) plussade 25:e.håller tummarna för dig.

Starkare blev de allt.. har haft så ont i tjejmagen inatt stt jag inte kunnat sova. Dock är gravtest fortfarande blankt eventuell liiiiiiten skugga.. bim+1 idag men får väl räkna de som äl istället

Svar på tråden Vi som har BIM i December