• Anonym (Yngre man)

Kvinna 60 +

Har länge haft en fantasi om att vara med mogen kvinna som är över sextio år eller ja även över 70 år !! Men hur träffar man någon i den åldern om själv är några år över trettio ! Hur för man ens det på tal om nu råkar börja prata med attraktiv kvinna in den åldern ? Har varit med nån 50 + men tänder i tanken på att få tillfredställa nån mycket äldre som vill få skönt oralsex tills dom kommer å sen något ungt och hårt i sig..

• Svar på tråden Kvinna 60 +
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Yngre man) skrev 2018-11-06 11:02:03 följande:

Har länge haft en fantasi om att vara med mogen kvinna som är över sextio år eller ja även över 70 år !! Men hur träffar man någon i den åldern om själv är några år över trettio ! Hur för man ens det på tal om nu råkar börja prata med attraktiv kvinna in den åldern ? Har varit med nån 50 + men tänder i tanken på att få tillfredställa nån mycket äldre som vill få skönt oralsex tills dom kommer å sen något ungt och hårt i sig..

Jag hade en underbar natt med en 68-årig kvinna när jag var 33. Bara helt otroligt jätteskönt. Dom är bara så vrålkåta när dom vågar släppa sig loss. Hon grät av lycka efteråt.
  • Älskar sex
    Anonym (Yngre man) skrev 2018-11-06 11:02:03 följande:

Kvinna på 63 hängde jag med hem efter ett krogbesök. Mmm fantastisk kvinna. Vi nöjt länge av varandra, fram till dagen började gry. Så den fantasin ska Du försöka uppleva.
  • Anonym (årgång63)

Om det är nätet så är det bara att skriva, och vara ärlig med vad du vill.
    Flesta nappar kanske inte. Men sen finns det nog kvinnor som vill.

• Anonym (50)

Vilken tråd. Jag har precis fyllt 50 och trodde det var kört. Där ser man.

• Anonym (norrmannen)

Utanom nätet skulle jag rekommendera kvarterskrogar, pub, kryssning, mogendans o.dyl., överallt där det finns mogna kvinnor och alkohol. Lite alkohol hjälper på att lösa upp stämningen, och dom vågar lite mer då. Så många som vill, men dom vågar inte. Jag menar inte direkt fyllkärringar, men lite onyktra och "frecka".  Forsök flirta lite med ögonen, dom gillar heta blickar från yngre män.

• Anonym (Vill med 60+ kvinna)

Det är en dröm jag har att få en härlig natt med en 60+kvinna ???? jag är 51 nu och har drömt om det sen tonåren.

• Älskar sex
    Anonym (Vill med 60+ kvinna) skrev 2018-11-06 17:16:57 följande:

Det är en dröm jag har att få en härlig natt med en 60+kvinna ???? jag är 51 nu och har drömt om det sen tonåren.

Leta på krogen. Där finns många trevliga kvinnor som oftast är singlar. Det får Du inte ha ogjort. Lycka till
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Vill med 60+ kvinna) skrev 2018-11-06 17:16:57 följande:

Om du har chans att åka kryssning på mittveckor, är det pensionärresor med 70% kvinnor. Garanterad ligga, om du är normal. Dom suktar efter yngre, och du har nästan ingen konkurrans. Bara en och annan blekfet chauffis. 
  • Anonym (Yngre man)
    Anonym (50) skrev 2018-11-06 14:02:46 följande:

Vilken tråd. Jag har precis fyllt 50 och trodde det var kört. Där ser man.

Har länge träffat en kvinna din ålder och vi haft både roligt och hur mysigt som helst ihop. Synd bara hon flyttade så långt bort. Är du intresserad av träffa en yngre man så kommer det nog gå hur bra som helst för dig. Min fantasi ä lite så svår känner jag när ålder skillnaden år då pass stor och vet riktigt hur ska ta upp det. Är inte blyg eller så men inte jätte på flugen heller. Kanske blir en fantasi just och få blicka lite extra åt dig i stället få se om jag lyckas
  • Anonym (Kvinna54)
    Anonym (norrmannen) skrev 2018-11-06 18:27:00 följande:

Om du har chans att åka kryssning på mittveckor, är det pensionärresor med 70% kvinnor. Garanterad ligga, om du är normal. Dom suktar efter yngre, och du har nästan ingen konkurrans. Bara en och annan blekfet chauffis. 

Haha vilken underbar tråd och intressanta inlägg...kommer siva gott inatt:)
Svar på tråden Kvinna 60 +