• Anonym (Yngre man)

Kvinna 60 +

Har länge haft en fantasi om att vara med mogen kvinna som är över sextio år eller ja även över 70 år !! Men hur träffar man någon i den åldern om själv är några år över trettio ! Hur för man ens det på tal om nu råkar börja prata med attraktiv kvinna in den åldern ? Har varit med nån 50 + men tänder i tanken på att få tillfredställa nån mycket äldre som vill få skönt oralsex tills dom kommer å sen något ungt och hårt i sig..

• Svar på tråden Kvinna 60 +
  • Anonym (52)
    Anonym (50) skrev 2018-11-06 14:02:46 följande:

Vilken tråd. Jag har precis fyllt 50 och trodde det var kört. Där ser man.

Samma här. Det ger oss hopp, eller hur:)
  • Anonym (Yngre man)
    Anonym (52) skrev 2018-11-06 21:48:21 följande:

Bara för jag ä nyfiken känns det svårt att träffa någon yngre fast skulle vilja det ? Kan ju va många andledningar . Ha lite svårt hur man ska börja ibland när träffar nån fysiskt å inte på nätet. Men de brukar inte va nå problem bara kan föra sig lite som man
  • Anonym (Yngre man)
    Anonym (norrmannen) skrev 2018-11-06 18:27:00 följande:

Om du har chans att åka kryssning på mittveckor, är det pensionärresor med 70% kvinnor. Garanterad ligga, om du är normal. Dom suktar efter yngre, och du har nästan ingen konkurrans. Bara en och annan blekfet chauffis. 

Jaså det där man ska leta mitt i veckan ! Ha faktiskt aldrig åkt över med båt så kanske man har missat nå!
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Yngre man) skrev 2018-11-07 10:29:28 följande:
    Jaså det där man ska leta mitt i veckan ! Ha faktiskt aldrig åkt över med båt så kanske man har missat nå!
    Ja, då har du värklegen gått miste av nåt. Får du inte ligga där, så är du antligen för kräsen eller du måste titta dig själv i spegeln och göra nåt.
  • Anonym (anneli)
    Anonym (Yngre man) skrev 2018-11-06 11:02:03 följande:

Har länge haft en fantasi om att vara med mogen kvinna som är över sextio år eller ja även över 70 år !! Men hur träffar man någon i den åldern om själv är några år över trettio ! Hur för man ens det på tal om nu råkar börja prata med attraktiv kvinna in den åldern ? Har varit med nån 50 + men tänder i tanken på att få tillfredställa nån mycket äldre som vill få skönt oralsex tills dom kommer å sen något ungt och hårt i sig..

Kan väl inte vara några problem idag att träffa en het tant när det finns så många dejtingsajter? Förr i tiden hade du måst gå på krogen, bjuda på dricka och krusa.
  • Anonym (Yngre man)
    Anonym (anneli) skrev 2018-11-07 13:55:31 följande:

Kan väl inte vara några problem idag att träffa en het tant när det finns så många dejtingsajter? Förr i tiden hade du måst gå på krogen, bjuda på dricka och krusa.

Är ju inte den som gillar riktigt dejting sidor ! Gillar ju mer att raga upp en mogen kvinna ! Men har varit med 40+ och 50+. Nu kanske det lät som det var hur många som helst men är så. Om får fråga vilken ålders grupp tillhör du och vad skulle du sägs om trettio åring började flörta med dig !
  • Anonym (Hm)

Verkligen
  • Anonym

Anonym (52) skrev 2018-11-06 21:48:21 följande:
    Hur kan man som kvinna tro det är kört?
    Har ni levt på en öde stillahavsö de senaste 20 åren?

• Anonym (52)
    Anonym skrev 2018-11-08 00:31:48 följande:

Hur kan man som kvinna tro det är kört?

Har ni levt på en öde stillahavsö de senaste 20 åren?

Näe, levt i förhållande i många år.. ända tills nu..
  • Norrland 2
    Anonym (52) skrev 2018-11-08 00:54:15 följande:

Näe, levt i förhållande i många år.. ända tills nu..

Men lockar det med yngre man nu när du lämnat ditt långa variga förhållande ?
  • Anonym (anneli)
    Anonym (Yngre man) skrev 2018-11-07 19:36:53 följande:
    Är ju inte den som gillar riktigt dejting sidor ! Gillar ju mer att raga upp en mogen kvinna ! Men har varit med 40+ och 50+. Nu kanske det lät som det var hur många som helst men är så. Om får fråga vilken ålders grupp tillhör du och vad skulle du sägs om trettio åring började flörta med dig !
    Jag är 63 och skulle inte bli glad att uppvaktas av en 30-åring. Skulle bli beklämd och fråga hur han mår och har det! Liksom men "lilla gubben" så ngt ligga blev det aldrig. MEN det finns ju gamla tanter som åker till Gambia för att ligga och de är säkert inte unika! De finns här och där och med nätdejting går de ju att sålla fram.
  • Anonym (52)
    Norrland 2 skrev 2018-11-08 01:39:23 följande:

Men lockar det med yngre man nu när du lämnat ditt långa variga förhållande ?

Nej, jag har inte sagt nåt alls förutom att det möjligen finns hopp om att träffa nån när man är såpass gammal...
  • Anonym (årgång63)
    Anonym (anneli) skrev 2018-11-08 05:01:14 följande:
    Jag är 63 och skulle inte bli glad att uppvaktas av en 30-åring. Skulle bli beklämd och fråga hur han mår och har det! Liksom men "lilla gubben" så ngt ligga blev det aldrig. MEN det finns ju gamla tanter som åker till Gambia för att ligga och de är säkert inte unika! De finns här och där och med nätdejting går de ju att sålla fram.
    Män runt 45-50 då?
  • ano1

Det finns många lediga kvinnor som är 60+ ute på "marknaden".

De har helt enkelt tröttnat på sin halvfete,ovårdade och sunkige man.

Männen prioriterar ofta sportsändningarna på TV istället för att ha det trevligt

med sin fru.Kvinnorna känner sig, med rätta, bortprioriterade.

De vill ha meningsfull fritid och härlig sex.

• Cbxen

Då är jag ju unik som avskyr sport ????

Ja gör det mesta antingen med gumman eller själva ????

Gosar hellre med gumman än o tittar på tv ????

• Anonym
    Anonym (anneli) skrev 2018-11-08 05:01:14 följande:
    Tragiskt att svenska män inte duger åt "Gambiatanterna". Det kryllar av kärlekskranka svenska män som gärna skulle vilja ha en äldre kvinna, ändå är tanterna beredda att betala för att kunna välja bort de svenska männen.
  • Anonym (anneli)
    Anonym skrev 2018-11-08 21:30:06 följande:
    Tragiskt att svenska män inte duger åt "Gambiatanterna". Det kryllar av kärlekskranka svenska män som gärna skulle vilja ha en äldre kvinna, ändå är tanterna beredda att betala för att kunna välja bort de svenska männen.
    "Kryllar" det verkligen? Att ha en fetisch för gamla tanter är sannolikt lika vanligt/ovanligt som att bara tända på fötter. Men jag har haft fel förr.
  • Anonym (Vill med 60+ kvinna)
    Anonym (anneli) skrev 2018-11-09 03:54:31 följande:

"Kryllar" det verkligen? Att ha en fetisch för gamla tanter är sannolikt lika vanligt/ovanligt som att bara tända på fötter. Men jag har haft fel förr.

Jag har alltid gillat äldre kvinnor, ni vet vad ni vill och har livserfarenhet. När jag var 18 så kolla jag in kompisarnas Mamma och prata mycket med dem.

Men man kunde ju inte stöta på deras mammor hehe.

Äldre kvinnor pratar för det mesta inte bara om smink och killar hela tiden. Det finns något mer som gör att äldre kvinnor atraherar mig men kan inte sätta en finger på vad. Är snart 52 år nu så det är många år som jag har trånat efter äldre kvinnor ???? ni äldre är bara så fina ????
  • Anonym (årgång63)
    Anonym skrev 2018-11-08 21:30:06 följande:
    Äldre kvinnor gillar också det exotiska.
  • Anonym (Yngre man)
    Anonym (årgång63) skrev 2018-11-09 09:34:59 följande:

Äldre kvinnor gillar också det exotiska.

Det exotiska och åka bort till värmen och ha många unga svart med välutrustade stora lemar som drömt om och fantiserat om. Sen får dom åka hem och lämna det där och slippa träffa dom i kön på Ica. Så det kan jag då förstå att visa gillar
Svar på tråden Kvinna 60 +