• Anonym (förvirrad)

Vad är syftet med att hon suger av mig ibland?

Jag har en tjejkompis, vi kan kalla henne Anna. Vi är inte jättenära vänner, mer kompis till kompis kanske, men ses ofta.

Jag har vid några tillfällen försökt flirta med Anna, i hopp om något mer än vänskap men blivit ratad varje gång. Snällt ratad, men ändå ratad.

Trots detta har Anna vid några tillfällen tagit mig åt sidan, gått iväg ihop och sedan har gon gett mig oralsex. Lite kyssar och hångel, sedan oralsex tills det går för mig. Utan att verka vilja ha något större sexuellt själv, jag får ta lite på henne under akten men inte ha samlag eller så. Slappna bara av och njut säger hon.

Hon verkar nöjd så, och road över hur snabbt det kan gå för mig när hon gör så. Jag får inte berätta för någon vi känner heller. Om jag frågar henne om hon har lust att göra detta så säger hon nej, så det sker enbart på hennes initiativ, när hon vill.

Jag hade gärna velat mer än så, bli pojkvän och flickvän, eller ha samlag, men hon tycker inte om mig på det sättet säger hon.

Jag fattar inte varför hon gör detta, vad får hon ut av det, mer än att roas över att det tog en och en halv minut och såna grejer? Hon verkar inte uppskatta smaken så värst heller och spottar ut det mesta och säger eew, usch och sådant. Samtidigt som hon skrattar.

Brukar ni bara suga av någon sådär spontant utan att vilja ha något själva?

• Svar på tråden Vad är syftet med att hon suger av mig ibland?
  • Anonym (Kvinna35)

Jag auger inte av någon enbart för nöjet av det. Det är alltid med någon jag vill ha sex.

Verkligen svårt att säga vad hennes motiv är. Kan det vara en kontroll grej? Hon gillar tanken att du är intresserad av henne. Med att ibland ge dig lite uppmärksamhet fortsätter du vara intresserad.

• Pussan

Kanske hennes fetisch, att bara suga av en kuk rakt upp och ner. 
    Kanske gillar hon makten, hon kan göra precis vad hon vill med dig, när hon vill.
    Vad vet någon annan egentligen?

• Anonym (N)

Hon tycker nog själv att det är väldigt upphetsande och sexigt att suga av dig. Säkert tillfredställande, framförallt när du kommer. Vet inte om du antar att hon fnittrar för att hon tycker du kommer fort eller om hon säger det? För att hon fnittrar kan vara ett tecken på att hon känner sig nöjd/glad med sig själv som fått dig att komma?

Alltså... jag sväljer inte heller utan brukar springa till toan och spotta ut. Sen är det onödigt av henne att göra sånna ljud men jadu, ni verkar inte så jättegamla eller har jag fel? För när man va yngre så var det lite ?slampigt? att låta killen komma i ens mun typ... det finns nått bättre ord men kommer inte på det just nu. Var glad att hon låter dig komma i hennes mun bara eller så säger du till när du kommer så att hon har en chans att bestämma själv.

• Anonym (förvirrad)
    Anonym (N) skrev 2018-11-07 00:31:29 följande:

Hon tycker nog själv att det är väldigt upphetsande och sexigt att suga av dig. Säkert tillfredställande, framförallt när du kommer. Vet inte om du antar att hon fnittrar för att hon tycker du kommer fort eller om hon säger det? För att hon fnittrar kan vara ett tecken på att hon känner sig nöjd/glad med sig själv som fått dig att komma?

Alltså... jag sväljer inte heller utan brukar springa till toan och spotta ut. Sen är det onödigt av henne att göra sånna ljud men jadu, ni verkar inte så jättegamla eller har jag fel? För när man va yngre så var det lite ?slampigt? att låta killen komma i ens mun typ... det finns nått bättre ord men kommer inte på det just nu. Var glad att hon låter dig komma i hennes mun bara eller så säger du till när du kommer så att hon har en chans att bestämma själv.

Vi är inte alls så unga som det kanske kan låta av min text. De första gångerna hon gjorde detta på mig var vi det dock. Jag säger alltid till innan jag kommer, då gör hon lite mer intensivt.

• Cunnilingus18

Låter lite skumt, men verkar som att hol tänder på att just ge dig avsugningar och få dig att komma. Hon känner att hon har makten över din orgasm? Men varför frågar du henne inte bara? Varför njuter du av att ge mig avsugningar men vill inte ha något mer?

• Rattsarak

Hon tänder på att suga av dig helt enkelt... varken mer eller mindre.

Hon får utöva sin fetisch, du tillåter det, får en skön avsugning, se till att du tillåter det för att det är skönt med en avsugning och inte för att du tycker om denna tjej. För då är du väldigt farligt ute rent känslomässigt.

• Anonym (förvirrad)
    Cunnilingus18 skrev 2018-11-07 07:52:07 följande:

Låter lite skumt, men verkar som att hol tänder på att just ge dig avsugningar och få dig att komma. Hon känner att hon har makten över din orgasm? Men varför frågar du henne inte bara? Varför njuter du av att ge mig avsugningar men vill inte ha något mer?

Det har jag frågat, men hon vill inte svara på det. Eller säger att det är "roligt" eller någon annan väldigt kort förklaring.
    Rattsarak skrev 2018-11-07 08:10:32 följande:

Hon får utöva sin fetisch, du tillåter det, får en skön avsugning, se till att du tillåter det för att det är skönt med en avsugning och inte för att du tycker om denna tjej. För då är du väldigt farligt ute rent känslomässigt.

Jag tror att jag är förälskad i henne. Hon är jättesöt och trevlig, rolig osv. Så det beror inte bara på just detta. Jag hade gärna velat lära känna henne ordentligt, bli pojkvän och flickvän, exklusivitet och kanske bilda familj gifta oss osv. i framtiden?
  • Cunnilingus18
    Anonym (förvirrad) skrev 2018-11-08 10:54:14 följande:

Det har jag frågat, men hon vill inte svara på det. Eller säger att det är "roligt" eller någon annan väldigt kort förklaring.Jag tror att jag är förälskad i henne. Hon är jättesöt och trevlig, rolig osv. Så det beror inte bara på just detta. Jag hade gärna velat lära känna henne ordentligt, bli pojkvän och flickvän, exklusivitet och kanske bilda familj gifta oss osv. i framtiden?

Haha ja men då tycker hon kanske det bara är roligt. Men berätta hur du känner för henne, att du tycker det känns underligt att hon vill suga av dig men inget mer? Fråga henne om hon brukar göra så med sina manliga kompisar eller om hon bara tycker om att suga av just dig?
  • Anonym (Jeeez)
    Anonym (förvirrad) skrev 2018-11-08 10:54:14 följande:
    Det har jag frågat, men hon vill inte svara på det. Eller säger att det är "roligt" eller någon annan väldigt kort förklaring.
    Hon tänder på att suga av dig helt enkelt... varken mer eller mindre. Hon får utöva sin fetisch, du tillåter det, får en skön avsugning, se till att du tillåter det för att det är skönt med en avsugning och inte för att du tycker om denna tjej. För då är du väldigt farligt ute rent känslomässigt.
    Jag tror att jag är förälskad i henne. Hon är jättesöt och trevlig, rolig osv. Så det beror inte bara på just detta. Jag hade gärna velat lära känna henne ordentligt, bli pojkvän och flickvän, exklusivitet och kanske bilda familj gifta oss osv. i framtiden?

Du är förälskad i henne för att hon ger dig avsugningar ibland? Jösses, inte konstigt att kvinnor drar sig undan män mer och mer när det bara krävs en skön avsugning för att en man ska vilja vara ihop med en.
  • Pelle241
    Anonym (förvirrad) skrev 2018-11-07 07:41:37 följande:

Vi är inte alls så unga som det kanske kan låta av min text. De första gångerna hon gjorde detta på mig var vi det dock. Jag säger alltid till innan jag kommer, då gör hon lite mer intensivt.

Hur länge har det här pågått? Flera år?
  • Anonym (frankieboy)

Antagligen har hon hunnit suga av halva stan, så jag kan omöjligt förstå varför du vill att hon blir din flickvän!!

• PappaAndreas

Varför inte bara låta det fortgå? Bara att tacka och ta emot.

• Anonym (Leker)

Ganska tydligt i hela din beskrivning att hon leker med dig. Du kan välja mellan att släppa tanken på något mer och njuta av avsugningarna (som dock kommer avta om hon märker att hon inte är lika viktig för dig längre), eller tacka nej tills vidare med motivationen att du vill mer och bara mår dåligt av att hon ger dig falska förhoppningar.

• Anonym (förvirrad)
    Pelle241 skrev 2018-11-11 11:14:36 följande:
    Hur länge har det här pågått? Flera år?
    Ja. I kanske 8-9 år, någon/några gånger om året. Oftast på fest av något slag. 
  • Anonym (8-))

Finns det verkligen en ?suga kuk fetish??

Då vet jag vad jag ska söka efter....
  • PappaAndreas

Avis, låter hon bli när ni har partners?

Svar på tråden Vad är syftet med att hon suger av mig ibland?