Vad är syftet med att hon suger av mig ibland?
Jag har en tjejkompis, vi kan kalla henne Anna. Vi är inte jättenära vänner, mer kompis till kompis kanske, men ses ofta.
Jag har vid några tillfällen försökt flirta med Anna, i hopp om något mer än vänskap men blivit ratad varje gång. Snällt ratad, men ändå ratad.
Trots detta har Anna vid några tillfällen tagit mig åt sidan, gått iväg ihop och sedan har gon gett mig oralsex. Lite kyssar och hångel, sedan oralsex tills det går för mig. Utan att verka vilja ha något större sexuellt själv, jag får ta lite på henne under akten men inte ha samlag eller så. Slappna bara av och njut säger hon.
Hon verkar nöjd så, och road över hur snabbt det kan gå för mig när hon gör så. Jag får inte berätta för någon vi känner heller. Om jag frågar henne om hon har lust att göra detta så säger hon nej, så det sker enbart på hennes initiativ, när hon vill.
Jag hade gärna velat mer än så, bli pojkvän och flickvän, eller ha samlag, men hon tycker inte om mig på det sättet säger hon.
Jag fattar inte varför hon gör detta, vad får hon ut av det, mer än att roas över att det tog en och en halv minut och såna grejer? Hon verkar inte uppskatta smaken så värst heller och spottar ut det mesta och säger eew, usch och sådant. Samtidigt som hon skrattar.
Brukar ni bara suga av någon sådär spontant utan att vilja ha något själva?