Inlägg från: Anonym (Nybörjare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nybörjare)

Köpa underkläder till sin flickvän

Vill köpa sexiga underkläder till min flickvän. Hon har 34b säger hon, men när jag kollar på nätet så har de flesta storlekar som t.ex. b70 b75 b80.

Något annat man bör tänka på?

• Svar på tråden Köpa underkläder till sin flickvän
  • Anonym (Nybörjare)
    Anonym (tjej) skrev 2018-11-06 19:16:23 följande:

34b? Vad är det för storlek? Minsta bh-storleken vad jag vet är i 60a..

Jag gissar på att det är antingen:

1. bröststorleken
    eller
    2. BH-storlek som den mäts i utlandet? Hon är från USA och kanske är det inches istället för CM?
  • Anonym (Nybörjare)
    Anonym (Nybörjare) skrev 2018-11-06 19:27:22 följande:
    Jag gissar på att det är antingen:

1. bröststorleken
    eller
    2. BH-storlek som den mäts i utlandet? Hon är från USA och kanske är det inches istället för CM?
    Hittade en internationell tabell och enligt den skulle 34b vara 75c. Är det värt att köpa underkläder, vad är chansen att de passar?
  • Anonym (Nybörjare)
    Bibbidi skrev 2018-11-06 20:13:01 följande:

Får man fråga varför vill du köpa sexiga underkläder till din flickvän? Har hon sagt att hon önskar sig det eller, nu kommer jag låta extremt stereotypisk så förlåt mig men, är det för att du vill "pigga upp" sexlivet därhemma? 

Rent generellt är det en oerhört dålig present att köpa sexiga underkläder- det kan misstolkas eller någon kan ta illa upp (speciellt om ens sexliv inte är tipptopp, då ska man absolut inte köpa såna presenter!).

Både hon och jag älskar sexiga underkläder. Jag vet att hon verkligen skulle uppskatta det.
  • Anonym (Nybörjare)

Väldigt va många tråkiga lite bittra svar en tråd kan dra till sig.

Svar på tråden Köpa underkläder till sin flickvän