Inlägg från: Anonym (Hanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hanna)

Köpa underkläder till sin flickvän

Anonym (tjej) skrev 2018-11-06 19:16:23 följande:

34b? Vad är det för storlek? Minsta bh-storleken vad jag vet är i 60a..

Det är storlekar som dom bla har i Storbritannien och USA. Jag har för mig att 34B är samma som 75B.
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Nybörjare) skrev 2018-11-06 19:31:04 följande:

Hittade en internationell tabell och enligt den skulle 34b vara 75c. Är det värt att köpa underkläder, vad är chansen att de passar?

Nja, jag skulle nog skippa det om du inte är 110% säker på att det kommer att passa. Det är inte alltid jag har samma storlek på två bh:ar, även om dom är från samma märke, så det kan vara rätt klurigt.
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Underkläder är kul) skrev 2018-11-08 16:58:48 följande:

Underkläder är kul. men BH är svårt att köpa så det passar, så fokusera på trosor. Strunta i stay-ups, höfthållare och sån skit. Underkläder är trosor och BH. BH är svårt, därför skall du köpa trosor.

Trosor skall helst vara string, men inte i något konstigt hårt material med spets och skit, utan bomull. Det kan aldrig bli fel med string i bomull. Eller vad nu baddräkter/bikini är gjorda av, sånt material är också ok. Gärna string med roliga färger, mönster eller tryck. Gulligt tjejiga eller kanske lite tuffare med nån slags militär camouflage? Helt vanliga vita och svarta bomullsstring är inte fel det heller.Eller för den delen vanliga trosor som inte string, samma tänk där, fast tänk på att midjan skall vara LÅGT skuren, inga som täcker typ en tredjedel av magen eller så.

Lycka till med trosshoppingen! 

Tycker också att inget av det där lät speciellt sexigt, speciellt "gulligt tjejiga" eller "tuffare med tacky militär camouflage". Passar väl kanske en 16-åring (om ens det), men jag skulle undra vad tusan min sambo tände på om han gav mig det.

Sen behöver inte bomull vara bäst. Använder enbart trosor i spets eller mesh, för att dom är så mycket mer bekväma än bylsig bomull.
Svar på tråden Köpa underkläder till sin flickvän