Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Köpa underkläder till sin flickvän

Anonym (Nybörjare) skrev 2018-11-06 19:13:56 följande:
    Vill köpa sexiga underkläder till min flickvän. Hon har 34b säger hon, men när jag kollar på nätet så har de flesta storlekar som t.ex. b70 b75 b80.

Något annat man bör tänka på?
    Anonym (Nybörjare) skrev 2018-11-06 19:31:04 följande:
    Hittade en internationell tabell och enligt den skulle 34b vara 75c. Är det värt att köpa underkläder, vad är chansen att de passar?
    Ja om det är så viktigt för dig att  köpa sexiga underkläder ge henne ett presentkort så hon kan själv prova att det passar.

Bara för att någon "internationell tabell" säger en sak så behöver det inte betyda att det stämmer i verkligheten.

Jag har varit med om flera gånger att cupor och omkrets inte stämmer alltid mellan olika bh:ar av olika/samma märke även om det står "samma storlek" på dem.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Underkläder är kul) skrev 2018-11-08 22:08:14 följande:
    Vad kan vara sexigare än vanliga stringtrosor i bomull? Spetsunderkläder så att man ser ut som en broderad bordsduk?
    Och hur kan man anse att en tråd mellan skinkorna är sexigt? Svårt att hantera olika smak och tycke när det handlar om sexigt.

Bara för att du tycker obekväma trosor med "tråd mellan skinkorna"  är sexiga, så behöver det inte betyda att andra tycker det är "det sexigaste som finns". 
    Camouflage trosor?
    Tror du verkligen på det själv att det är något universellt för killar att tända på camouflage trosor, bara för att du som camouflage är så "super sexigt"? Drömmer

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Köpa underkläder till sin flickvän