Älskar att slicka i rumpan
Hej, jag är kille på 40 år som älskar kvinnorumpor och att slicka dessa. Är detta ovanligt? Finns det nån kvinna här på forumet som längtar efter att få sin rumpa omhändertagen och ordentligt slickad?
Hej, jag är kille på 40 år som älskar kvinnorumpor och att slicka dessa. Är detta ovanligt? Finns det nån kvinna här på forumet som längtar efter att få sin rumpa omhändertagen och ordentligt slickad?
Sedärja ... vi har ju alla våra böjelser ...tydligen ...
Är väl inge konstigt alls, gillar båda det, go for it, gör hon det inte, introducera ;P
Alltså, det är ju bara katter och hundar som behöver hjälp att hålla rent där.... och jag är av arten människa, så jag håller rent där alldeles själv.
Alltså, det är ju bara katter och hundar som behöver hjälp att hålla rent där.... och jag är av arten människa, så jag håller rent där alldeles själv.
Det handlar ju inte om att göra rent... Det är exakt av samma anledning du slickar f....vilket jag älskar
Har inga problem med att hjälpa folk - dock inte
genom att slicka dem i ballongknuten.
Har inga problem med att hjälpa folk - dock inte
genom att slicka dem i ballongknuten.
Skulle aldrig våga föreslå det men kanske är det lite skönt. Hade aldrig velat göra det på någon annan men hade snubben velat höra det så hade jag inte sagt nej