Inlägg från: Anonym (DoIt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (DoIt)

Tål inte min pojkväns mamma

Bryt redan nu så slipper du henne och din pojkväns kultur. Hans föräldrar är inte dina svärföräldrar utan bara föräldrar till en pojkvän.
    Gå vidare och låt pojkvännen träffa en flickvän från Mellanöstern som kommer passa honom bättre.

• Anonym (DoIt)
    Anonym (ställd) skrev 2018-11-07 15:18:27 följande:
    Min kille är svensk precis som hans pappa. Han är själv frustrerad över henne och att han tycker det är jobbigt att ta dit mig för att hon är som hon är. Jag är förstående gentemot honom vill jag understryka. Han frågade vad jag tyckte och jag sa att hon var jättetrevlig och det var god mat. Han behöver inte veta hur jag känner angående henne. Jag ska försöka få det att fungera eller helt enkelt bita ihop. Men det är sååå trist.
    Halvsvensk är han!

Jag vidhåller att du bör bryta nu! Detta kommer aldrig att fungera och det beror inte på mamman utan på Dig!
  • Anonym (DoIt)
    Anonym (Kerstin) skrev 2018-11-07 15:30:41 följande:
    Pojkvännens mamma är svensk, det är TS som är från mellanöstern Men självklart så kommer den svenska mamman från en kultur där det är vanligt att man pratar om sig själv och illa om andra med avvikand hudfärg.

Fördomar.........
    Nej mamman är från Mellanöstern det är ts som är svensk.
  • Anonym (DoIt)
    Anonym (ställd) skrev 2018-11-07 15:36:42 följande:
    Jaja strunt samma om han är svensk, halvsvensk eller icke svensk. Det är inte det som är poängen. Poängen är att jag inte kan leva upp till hans mammas förväntningar och att jag själv har svårt för hennes sätt att vara på.
    Exakt därav kommer det ALDRIG funka mellan dig och pojkvännen. Bryt nu innan det blir seriöst.
Svar på tråden Tål inte min pojkväns mamma