• Äldre 8 Nov 12:55
    825 visningar
    1 svar
    1
    825

    Undanhållit sanningen för min partner

    Till och börja med så vet jag inte om jag är på rätt sida eller forum. Jag lever i ett förhållande sen 2år och vi ska ha barn nu snart. Till saken hör att nåt som förföljt oss sen början av förhållandet: Jag hade nyligen gjort slut från ett tidigare förhållande och vi hade flyttat isär men jag har en tendens att inte ta tag i saker. Exet flyttade först till en ny lägenhet sen fick jag tag i en mindre efter ett tag. Rensade aldrig ut sakerna vi hade haft tillsammans utan tog för givet hon tagit sitt pick och pack och farit. Sen när min nuvaramde och jag träffats ett tag och hon va hemma hos jsg och städade upp sllt skräp jag hade så hitta hon mitt exs gamla sexleksaker som jag inte hade en aning va kvar. Sen när hon blev sårad när hon hitta det och fick bilder i huvudet om hur vi anvönt det. Och dum som jag är så hitta jag på att jag använt sakerns på hon för istället välja den längre vägen att förklara att vi varit särbos och hon använt de för egen njutning. Det hsr plågat min flickvän i nästan 1,5 år mem jag har aldrig vågat/orkst/tänkt på att berätta sanningen. Jag berättade nu när vi pratade om igen och hon blev jättesårad och fattar inte varför jag aldrig sagt nåt. Jag fattar inte heller, är jag skadeglad eller bara egoistisk? Hon tror inte på att jag säger det som jag skrivit nu och jag tror nästan inte på mog själv. Vad ska jag göra? Jag tror jag förlorat hennes tillit och kärlek för alltid och hon kommer sldrig fatta varför jsg gjort så. Hjälp mig, vad ska jag göra eller säga? Mår så dåligt för de här i efterhand och äe inte säker på om jag förtjänsr henne..

  • Svar på tråden Undanhållit sanningen för min partner
  • Äldre 21 Dec 21:44
    #1
    +1

    Jag förstår inte problemet i det hela. Vad du och ditt ex gjorde under er tid tillsammans har väl inte din nuvarande flickvän med att göra och ännu konstigare att hon skulle vara sårad över det.

Svar på tråden Undanhållit sanningen för min partner