• Anonym (J)

Styvbarn, jul

Anonym (Julia) skrev 2018-11-08 20:19:40 följande:

Ja då har du förstått det hela alldeles korrekt. Han gör allt för att de ska vilja vara med honom och hos oss över huvud taget.., men jag har sagt så många gånger att det spelar ingen roll längre vad vi köper och gör för dom. Han lever på hoppet och sen tycker han jag är cynisk och negativ. Så han vill liksom lägga det på mig. Fast jag var tvungen att begära mer underhåll från mitt ex för att kunna försörja hans barn i 5 års tid. Så vill han lägga det på mig.. För det är vad barnen inbillar honom och samtidigt vädjar om att han ska gå tillbaka till mamman för mamman är deprimerad över deras skilsmässa. Det är en enda soppa. Jag måste nu fråga mitt ex om jag kan få pengar till resan.. Hitta på att barnen behöver ny skidutrustning för det vet jag han skulle acceptera.

Varför utsätter du dina barn för en idiot som ditt nuvarande ?

Hoppas ditt ex ber om kvitto och kommer på dig att du ljuger och lurar honom på pengar.

Det är inte hans ansvar att försörja din nuvarande man och hans barn.
  • Anonym (J)
    Anonym (Julia) skrev 2018-11-10 13:54:52 följande:

Lite hårda ord.. Varför ska jag vilja svara er

Sanningen svider , eller hur?

Vad gör du om/när dina barn och ditt ex förstår ditt beteende?

Vad tror du dina barn ska tycka när de förstår hur lite du bryr dig om deras välmående och att du har lurat dem och deras pappa på pengar?

Det spelar ingen roll vad du skriver här , och om du svarar eller ej...
Svar på tråden Styvbarn, jul