minnie768 skrev 2018-11-12 12:49:00 följande:
Hoppar också in här :) Slutade med p-ring i augusti, så räknar september som vår första månad eftersom man kan bli gravid direkt när man slutat använda ringarna. Inget plus i sikte än, har nästa äl nu på söndag den 18/11 och bim 29 enligt NC, men jag tror att den kommer runt den 1-2 december (då brukar jag ha mens)
Var väldigt inställd på att det kommer ta tid, men det är ändå så tufft när mensen kommer varje månad :( Har en kompis som startade bäbis-verkstaden 1 månad efter oss, hon plussade direkt. Nu har jag en annan kompis som är på första försöket med barn nr 3, hennes två andra barn har blivit till på första försöket.. Det känns tungt, man vill ju sååå sååå himla mycket få det där plusset :( Tänker inte på något annat..
Jag förstår dig till 100% och har också en kompis som fick bebis nyss. Det uppfyller hela min vakna tid typ, fast man jobbar och gör annat så har man det i bakhuvudet hela tiden. Nu börjar mannen hemma också undra varför det inte går. Ja, vad svarar man på det...vi vill så gärna men som sagt kan det ta ca 1 år. Men vrf går det så snabbt för vissa undrar jag..