• Sofiaaas

    Längtar efter barn

    Sedan tonåren har jag längtat efter barn, insåg tidigt att jag ville bli mamma. Problemet är att jag fastnat lite i en ond cirkel, barnlösheten har gjort mig deprimerad och omotiverad. Vilket gör att jag inte träffar någon och i sin tur förblir jag barnlös och fortsätter vara deprimerad. Hur gör jag för att komma ur detta? Vart kan man träffa en kille som faktiskt vill starta en familj?

  • Svar på tråden Längtar efter barn
  • Sofiaaas

    Jag har inga problem med min hälsa. Mitt problem är att jag längtat efter barn i så många år. Jag gjorde en abort i tonåren och ångesten över det är vad som gjorde att jag blev deprimerad. Mådde otroligt dåligt i många år men det har jag tagit tag i. Det som är, är att mitt liv känns tomt. Känner att mitt liv inte är komplett innan jag är mamma. Vet inte hur jag ska förklara men är otroligt säker på min sak och detta är någonting som jag levt med länge och har hunnit fundera över. Men tack för tipset!

    Jag är medlem på flera dejtingsidor, men har tyvärr inte träffat några seriösa killar där ännu.

Svar på tråden Längtar efter barn